28 آبان 1392
شماره خبر: 110348

جذب ایده های نو و بدیع فرصتی برای تحول است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

جذب ایده های نو و بدیع فرصتی برای تحول است


شهردار کرج با اشاره به راه اندازی بانک ایده شهرداری کرج عنوان کرد: راه اندازی این بانک با جذب ایده های نو و بدیع، فرصت های مثبت تحول شهری مهیا می کند.
علی ترکاشوند با بیان این مطلب افزود: ایده های نو و جدید زمینه ساز شکل گیری افکار مثبت و کارآمدی در ذهن مدیران و مسئولان می شود که می تواند در نهایت به ایجاد ساختارهای نوین و بهینه ای که شهر به آن نیاز دارد، منتهی می شود. وی با بیان اینکه، راه اندازی بانک ایده اقدامی موثر برای ایجاد مشارکت شهروندان است، افزود: راه اندازی این پایگاه فرصتی مغتنم برای مدیریت شهری به منظور ایجاد تعامل و مشارکت فعال شهروندان در ارائه طرح های نوآورانه در حوزه های زیرمجموعه شهرداری است. ترکاشوند در تشریح اهداف راه اندازی این سایت، عنوان کرد: وب سایت ایده با هدف جذب ایده های نو و بدیع شهروندان در کلیه حوزه های عملکردی شهرداری راه اندازی شده است. وی ادامه داد: این ایده ها می تواند در عرصه های مختلف شهری از قبیل فعالیت های عمرانی، حوزه خدمات شهری و نوسازی و شهرسازی، پارک ها و فضای سبز، زیباسازی، فناوری اطلاعات و ارتباطات از سوی شهروندان، کارشناسان و ایده پردازان ارائه شود. ترکاشوند اضافه کرد: بخش های مختلف تحت پوشش مدیریت شهری به صورتی گستره در زمینه های متعدد خدمات رسانی می کنند که همه این حوزه ها نیازمند ارتقاء می باشد و در این میان بهره گیری از ایده و افکار جدید می تواند بسیار کارساز باشد. وی افزود: در واقع آگاهی از ایده های نوین، شرایط را برای خدمت رسانی به گونه ای که شهروندان به آن روش تمایل دارند، آماده می کند. این مسئول خاطرنشان کرد: ایده پردازان می توانند در خصوص موضوعات مربوط به مدیریت پسماند و دفع زباله، پارک ها و فضای سبز، تفریحی و گردشگری، حمل و نقل و ترافیک، پایانه ها، آموزش شهروندی، امور فرهنگی و اجتماعی اقدام به ارائه طراح و ایده کنند.
ایده های بدیع؛ اجرایی می شود
شهردار کرج در ادامه با بیان اینکه، پس از ثبت ایده ها، با بررسی کارشناسان، ایده هایی که قابلیت اجرایی شدن داشته باشند، مشخص می شوند، افزود: ایده ها به حوزه های مربوطه جهت بررسی و اجرا، ارجاع داده می شود. ترکاشوند همچنین عنوان

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود