14 شهریور 1391
شماره خبر: 11130

احداث پارک سه هکتاری در سازمان آرامستانهای شهرداری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

احداث پارک سه هکتاری در سازمان آرامستانهای شهرداری کرج

سپیدار آنلاین: مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری کرج از احداث پارک سه هکتاری در محل این سازمان و آرامستان بهشت سکینه(س) خبر داد.
یدالله پورمظاهری در حاشیه بازدید از اولین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه کرج با اشاره به بی نظیر بودن این نمایشگاه در تاریخ حوزه فضای سبز کرج اظهار داشت: در واقع برپایی چنین نمایشگاهی نتیجه تلاش شبانه روزی مدیرعامل و پرسنل سازمان پارکهای شهرداری است. وی افزود: برپایی این نمایشگاه بازتاب مطلوبی در رسانه ها و شبکه های مختلف تلویزیونی داشت که این نشان دهنده استقبال بی نظیر رسانه ها و خبرنگاران از این رویداد مهم در حوزه فضای سبز است. این مسئول عنوان کرد: با توجه به اینکه این نمایشگاه برای اولین بار در کرج برپا شده است، هیچ گونه نقص و ضعفی در آن وجود ندارد. پورمظاهری ادامه داد: در غرفه های مختلف این نمایشگاه خدمات مطلوبی در حوزه فضای سبز به خصوص آشنایی با انواع گل و گیاه به شهروندان ارائه می شود که این مهم خود نیز باعث فرهنگ سازی بین افراد می شود.
مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری کرج یادآور شد: طبق رایزنی های انجام شده با مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری مقرر شد که پارک سه هکتاری در محل سازمان آرامستانها احداث شود. وی اعلام کرد: به منظور ایجاد فضایی آرام برای خانواده های عزادار مقرر شد که این پارک احداث شود که مطالعات اولیه احداث آن از سوی کارشناسان سازمان پارکها انجام خواهد شد. در این بازدید ابراهیمی مدیر متوفیات، نجفی مسئول حراست، داودی مسئول خدمات، غلامی مدیر فنی و عمرانی، سیفی مسئول امور پیمانها، خسروی مدیر امور اداری، محمدی مدیر مالی و سیدا مسئول دفتر سازمان آرامستانهای شهرداری کرج نیز حضور داشتند.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود