24 آذر 1392
شماره خبر: 111747

مدیریت استراتژیک هنر و دانش تبیین و تدوین برنامه ریزی های کاربردی در وسعت شهری است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مدیریت استراتژیک هنر و دانش تبیین و تدوین برنامه ریزی های کاربردی در وسعت شهری است


معاون اداری مالی شهرداری کرج با تاکید بر بکار گیری مدیریت استراتژیک در ساختار شهرداری، عنوان کرد: مدیریت استراتژیک هنر و دانش تبیین و تدوین برنامه ریزی های کاربردی در وسعت شهری است.
محمدرضا رضاپور با بیان این مطلب افزود: مدیریت استراتژیک، اجرا و ارزیابی تصمیمات را نیز مدیریت می کند که با انجام این مهم سازمان قادر به دستیابی به اهداف بلند و کوتاه مدت می شود.
وی، فرایند مدیریت استراتژیک را شامل تدوین، اجرا ارزیابی ذکر و عنوان کرد: تدوین استراتژی ها نقش بسزایی در شناسایی عوامل درونی و بیرونی سازمان، فرصت ها و تهدیدها، نقاط قوت و ضعف دارد و این امر خود عاملی برای تعیین اهداف سازمانی است. رضاپور اظهارداشت: بهره گیری از مدیریت استراتژیک به ویژه در ساختار مدیریت شهری بسیار حائز اهمیت است زیرا این سازمان با توجه به وظایف متعددی که بر عهده دارد، نیاز به تدوین اهداف بلند مدت دارد و در این میان استراتژی های گوناگون و خاصی که منتج به نتیجه های مثبت و مطلوب شود، کارآمد و کارساز خواهد بود. وی افزود: مدیریت استراتژیک، برنامه ریزی های عملیاتی، بودجه ای، نظارت و ارزیابی عملکرد بخش های مختلف سازمان را مدیریت می کند و این امکان را فراهم می کند تا سازمان از ظرفیت های مدیریت منسجم برخوردار شود. رضاپور با بیان اینکه، مدیریت استراتژیک به لحاظ سوابق مبانی، سابقه طولانی دارد، عنوان کرد: این درحالیست که در این دوره کاربرد این نوع مدیریت میان تمام سازمان ها اعم از دولتی و خصوصی گسترش یافته است.
اهداف کیفی و

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود