15 شهریور 1391
شماره خبر: 11193

عدم اعمال سلائق شخصی در نرخ کرایه های تاکسی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

عدم اعمال سلائق شخصی در نرخ کرایه های تاکسی

سپیدار آنلاین: مدیر عامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرج با اشاره به افزایش 20 درصدی نرخ کرایه های تاکسی در کرج، تصریح کرد: اعمال سلیقه های شخصی در نرخ گذاری کرایه های تاکسی تاثیری ندارد.
کریم افشار با بیان این مطلب افزود: تعیین نرخ کرایه های تاکسی بر اساس مسیر های مختلف تعیین و محاسبه می شود و سلائق شخصی تاثیری بر آن ندارد. وی با اشاره به آیتم ها و فرمول های خاص در تعیین میزان کرایه، بیان کرد: نرخ گذای بر اساس معیار های مختلف و زیر نظر کارشناسان متخصص صورت می گیرد.
اجماع نظر کارشناسان حمل و نقل در خصوص تعیین نرخ کرایه
نایب رئیس هیئت مدیره اتحادیه تاکسیرانی شهری گفت: از جمله معیارهای تعیین نرخ کرایه تاکسی اجماع نظر کارشناسان حمل و نقل در شواری ترافیک است که این مهم در نرخ گذاری جدید کرایه های تاکسی در کرج لحاظ شده است. افشار، تراکم مسافر در مسیرهای مختلف را یادآور شد و عنوان کرد: این مهم نقش بسزایی در افزایش میزان کرایه ها دارد. وی یادآور شد: افزایش نرخ کرایه های تاکسی با مساعدت شورای اسلامی و شهرداری کرج همچنین فرماندار این کلانشهر تصویب شد.
افشار اظهارداشت: هر گونه تغییری در نرخ کرایه تاکسی ها بر اساس ابلاغ شورای شهر اعمال می شود. وی بیان کرد: افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها مبتنی بر اقدامات کارشناسی شده و رعایت استانداردها و مولفه های ویژه ای صورت می گیرد. این مسئول افزود: از جمله مواردی که در تعیین نرخ کرایه های تاکسی به نحو موثری لحاظ می شود میزان تناسب طول مسیر است.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود