18 شهریور 1391
شماره خبر: 11290

برگزاری همايش دانشگاه زندگي با محوريت تقويت روحيه خودباوري

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

برگزاری همايش دانشگاه زندگي با محوريت تقويت روحيه خودباوري

سپیدار آنلاین: همايش دانشگاه زندگي با محوريت تقويت روحيه خود باوري با حضور دكتر آزمنديان در كانون شهيد فهميده كرج برگزار شد.
در اين همايش مدير كل اداره ورزش و جوانان استان البرز، مشاور امور بانوان استانداري البرز، معاون امور جوانان اداره كل ورزش و جوانان نيز حضور داشتند. عليرضا آزمنديان در همايش دانشگاه زندگي بر جدي گرفتن زندگي به عنوان يك موهبت الهي تاكيد كرد و افزود: توجه به فلسفه زندگي براي ارزشمند تر شدن ضروري است. وي مهم ترين هدف در زندگي را ارزشمندتر شدن دانست و افزود: انسان در صورت يافتن ارزش هاي انساني الهي به كمال واقعي و هدف هاي خود مي رسد. آزمنديان با اشاره به اين موضوع كه زندگي مانند دانشگاه است، عنوان كرد: انسان ها بايد در دانشگاه زندگي احساس رسالت و مسئوليت داشته باشند. وي مشخص كردن مقاصد زندگي را امري ضروري دانست و افزود: انسان موفق كسي است كه بداند در زندگي به دنبال چيست و در چه مسيري بايد براي رسيدن به اهداف خود حركت كند. آزمنديان با توجه به اهميت زمان و برنامه ريزي براي اهداف در زندگي بيان كرد: برنامه ريزي در تمام صحنه هاي زندگي به منظور رسيدن به موفقيت همچنين خلق مديريت زمان ضروري است. وي با بيان اينكه انسان ها بايد براي موفقيت نو آوري را در خود تقويت كنند، اظهار داشت: ياد گيري روش هاي نوين علمي نقش بسزايي در رسيدن به اهداف و ارزشمند تر شدن انسان دارد. عليرضا آزمنديان با اشاره به مطلب فوق بيان كرد: به منظور ارتقا سطح فرهنگ در جامعه و ارزشمندي انسان كشف ايده ها، علوم و تكنولوژي جديد بسيار مهم است. وي با اشاره به قانون برچسب ها و تصاوير ذهني انسان از خودش عنوان كرد: انسان در هر محيطي كه باشد، از ويژگي هاي آن محيط تاثير مي پذيرد.
تاثير برگزاري همايش هايي با محوريت تقويت روحيه خود باوري بر زندگي افراد
مدير كل امور بانوان و خانواده در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري مديريت شهري كرج برگزاري همايش هايي با محوريت تقويت روحيه خود باوري بر زندگي افراد را بسيار موثر در پيشرفت فرهنگ جامعه دانست. كتايون هاشمي با اشاره به برگزاري برنامه هاي متنوع از سوي سازمان ورزش و جوانان استان البرز عملكرد اين سازمان را بسيار مطلوب عنوان كرد و افزود:‌ برگزاري اين همايش ها موجب خودباوري و افزايش اعتماد به نفس مردم مي شود. وي اظهار داشت: اميد است در آينده شاهد برگزاري همايش هاي مختلف به منظور ارتقا فرهنگ و پيشرفت جامعه از سوي تمام ارگان هاي كشور باشيم. اين مسئول با اشاره به تاثير برگزاري همايش با موضوعيت خود محوري و افزايش اعتماد به نفس عنوان كرد: ولايت مداري،‌ اخلاقمندي و ارزشمداري جوانان كشور از مهمترين اهداف يك جامعه اسلامي است. گفتني است در پايان اين همايش از سوي مدير كل اداره ورزش و جوانان استان البرز با اهداي تقدير نامه اي از دكتر آزمنديان تقدير و تشكر به عمل آمد.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود