21 شهریور 1391
شماره خبر: 11428

انتقال خط اتوبوسرانی رجایی شهر – گلشهر به پایانه البرز محمدشهر

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

  انتقال خط اتوبوسرانی رجایی شهر – گلشهر به پایانه البرز محمدشهر

سپیدار آنلاین: مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه از جایجایی خط اتوبوسرانی رجایی شهر – گلشهر به ایستگاه البرز واقع در ایستگاه متروی محمد شهر خبرداد.
حمید دلشاد با اعلام این خبر افزود: با این جابجایی مسافران روزانه برای تردد در مسیر گلشهر – رجایی شهر از پایانه البرز واقع در ایستگاه متروی محمدشهر استفاده می کنند. وی با اشاره به ایجاد امکانات و تسهیلات در پایانه اتوبوسرانی البرز، عنوان کرد: انتقال خط اتوبوسرانی از ایستگاه گلشهر به پایانه البرز با توجه به فراهم بودن شرایط تردد آسان، نقش بسزایی در ارائه خدمات سازمان اتوبوسرانی به شهروندان و مسافران ایفا می کند. این مسئول اظهارداشت: اتوبوس ها در مسیر جدید از رجایی شهر - سه راه رجایی شهر - میدان امام خمینی – سه راه مادر - چهارراه شهدای دانش آموز - جاده محمد شهر - پایانه البرز و بر عکس تردد می کند. دلشاد با اشاره به حجم ترافیک در مسیر گلشهر – رجایی شهر، عنوان کرد: این جابجایی نقش بسزایی در کاهش حجم ترافیکی مسیر فوق ایفا می کند. وی با بیان اینکه، پایانه گلشهر دارای فضای محدودی است، به گستردگی فضا در پایانه البرز اشاره کرد و گفت: ایجاد تناسب و توزیع یکسان خدمات حمل و نقل از خروجی های مثبت انتقال خط گلشهر – رجایی شهر به ایستگاه البرز است. وی افزود: باتوجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، جابجایی خط اتوبوسرانی از پنجم مهرماه سال جاری به طور رسمی انجام می شود.
ارائه تسهیلات بهینه به مسافران اتوبوس
مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه اظهارداشت: ارائه تسهیلات رفاهی و بهینه به مسافران از مهمترین اهدافی است که در اجرای طرح های سازمانی دنبال می شود. دلشاد با یادآوری افتتاح پایانه البرز عنوان کرد: هدف از بهره برداری از پایانه البرز فراهم آوردن حمل و نقل آسان شهروندان در مسیرهای ماهدشت، صفادشت، محمدشهر، اشتهارد، ولد آباد و زیبادشت می باشد که در تغییر و تحولات جدید خط اتوبوسرانی گلشهر – رجایی شهر نیز به این پایانه ملحق شد. دلشاد خاطرنشان کرد: اجرای طرح های مختلف در سازمان اتوبوسرانی با هدف مهیا شدن هر چه بهتر زمینه های ارائه خدمات مطلوب و بهینه حمل نقل عمومی با محوریت اتوبوس ، توسعه ناوگان و ارتقاء کیفی سطح خدمات رسانی را از سیاست های مهم سازمان ذکر و عنوان کرد: تحقق این مهم از اولویت هایی است که در قالب تدوین برنامه های کاربردی توسط سازمان اتوبوسرانی انجام می شود.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود