21 شهریور 1391
شماره خبر: 11482

واگذاری فضاسازی دیوارهای مدارس از شهرداری به آموزش و پرورش

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

واگذاری فضاسازی دیوارهای مدارس از شهرداری به آموزش و پرورش

سپیدار آنلاین: شهردار کلانشهر کرج از واگذاری فضاسازی دیوارهای مدارس از شهرداری به آموزش و پرورش خبر داد.
سید علی آقازاده اظهار داشت: طبق مصوبه جلسه شورای آموزش و پرورش استان البرز که در محل ستاد مرکزی شهرداری کرج برگزار شد، مقرر شد که فضاسازی و نقاشی دیوارهای مدارس مناطق 12 گانه که تا سال گذشته بر عهده شهرداری بود، به آموزش و پرورش واگذار شود. وی افزود: با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس هستیم، این مهم به صورت ابلاغیه ای به تمامی مناطق 12 گانه شهرداری اعلام و تاکید شده است که با آموزش و پرورش به صورت ویژه همکاری شود. این مسئول عنوان کرد: این اقدام در راستای افزایش تبلیغات فرهنگی، آموزشی، تعلیمی و علمی از سوی شهرداری و طبق مصوبه شورای آموزش و پرورش انجام شده است.
همکاری سازمان زیباسازی در ارائه طرح نقاشی دیوارهای مدارس
آقازاده با اشاره بر لزوم همکاری سازمان زیباسازی در تحقق این مهم با آموزش و پرورش ادامه داد: در واقع نواحی آموزش و پرورش می توانند طرحهای مورد نظر خود را از سازمان زیباسازی شهرداری دریافت کنند و تعامل داشته باشند. شهردار کرج در ادامه سخنان خود با اشاره به نزدیکی بازگشایی مدارس یادآور شد: شهرداری کرج در بحث تحقق نهضت آسفالت و بهسازی حیاط مدارس آمادگی خود را اعلام کرده است تا بتوان زمینه های ارائه خدمات مطلوب به محصلان را فراهم کرد.
اجرای طرحهای ترافیکی در روزهای آغازین سال تحصیلی
وی با تاکید بر استفاده از ظرفیتهای نهفته استان اضافه کرد: باید با همکاری و همدلی سایر مسئولان استان، تمامی مشکلات در آستانه بازگشایی مدارس برطرف شود. این مسئول اظهار داشت: با توجه به اینکه در روزهای آغازین بازگشایی مدارس، معابر اصلی و فرعی با ترافیک سنگینی مواجه می شوند، از سوی معاونت حمل و نقل شهرداری و با همکاری پلیس راهور طرحهای ترافیکی در این کلانشهر اجرا می شود.





منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود