21 شهریور 1391
شماره خبر: 11490

سرپرست تربیت بدنی و اماکن ورزشی شهرداری کرج معارفه شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

سرپرست تربیت بدنی و اماکن ورزشی شهرداری کرج معارفه شد

سپیدار آنلاین:در مراسمی با حضور معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج ، از زحمات پهلوان مهدی محبی تجلیل و اردشیر درویشی به سمت سرپرست تربیت بدنی شهرداری کرج معارفه شد.
در این مراسم که با حضور مسئولین فرهنگی معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در محل دفتر مدیریت باشگاه شهدا تربیت بدنی شهرداری کرج برگزار شد، معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: این نشست با هدف تغییر و تحول در چینش مدیریتی برگزار شد.
وی افزود: امید مي رود با این تغییر و تحول بتوانیم در جهت اعتلای فرهنگ ورزش در کرج گامهای موثرتری را برداریم. مصطفی رضا حسینی با بیان اینکه تغییر مدیران در همه ارگانها و نهادها امري طبيعي است، افزود: هدف از حضور در نهادها ارائه خدمت به شهروندان است. وی در ادامه به حدیثی از امام علی (ع) اشاره کرد و افزود: همانطور که حضرت علی (ع) در حدیثی می فرمایند: "اگر مقام ماندنی بود به من و تو نمی رسید" در این مراسم تودیع و معارفه نیز هیچ نقص مدیریتی مطرح نبوده و نیست. این مسئول اظهار داشت: در همین جا، جا دارد که از زحمات ارزشمند پهلوان مهدی محبی تقدیر و تشکر کنم، چرا که وی با روحیه پهلوانی که دارند، این مراسم را در مدت کمتر از یک ساعت ترتیب دادند. معاون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج خاطرنشان کرد: پست و مقام تنها برای ارائه خدمت به عموم شهروندان است.
حضور پررنگ تیم های مختلف در لیگهای ورزشی کشور برنامه ریزی شود
رضاحسینی با بیان اینکه در مسابقاتی که به مناسبتهای مختلف در کلانشهرها و یا استان البرز برگزار شد،شهرداری کرج تاکنون موفق به کسب مقام های قهرمانی و نائب قهرمانی شد. وی تاکید کرد: امید است با استفاده از بازیکنان مستعد در رشته های مختلف ورزشی شاهد حضور و صعود پررنگ این تیم ها در لیگهای ورزشی کشور باشیم. در این مراسم که با حضور مدیران فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج، مسئول حراست و جمعی از پرسنل معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج برگزار شد،" اردشیر درویشی" به عنوان سرپرست تربیت بدنی شهرداری کرج معارفه شد. گفتنی ست" اردشیر درویشی" پیش از این به عنوان مدیر کل مجموعه ورزشی آزادی، رئیس کمیته ورزشهای رزمی جمهوری اسلامی ایران، رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز فعاليت داشته و در حال حاضر نیز مشاور ورزشی استاندار البرز می باشد. همچنين در پايان مقرر شد طی مراسمی ديگر با حضور شهردار کرج از زحمات پهلوان مهدی محبی تقدیر و تشکر شود.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود