8 بهمن 1392
شماره خبر: 114910

برگزاری كارگاه ایمنی ویژه بانوان داوطلب

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

برگزاری كارگاه ایمنی ویژه بانوان داوطلب


سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در راستای ترویج فرهنگ ایمنی در جامعه و آشنایی اقشار جامعه با باید و نبایدهای ایمنی، نسبت به برگزاری یک دوره کارگاه ایمنی با حضور جمعی از بانوان داوطلب اقدام می کند.
با توجه به وقوع برخی حوادث شهری در آشپزخانه منازل و واحدهای مسکونی، آگاهی بخشی به زنان خانه دار می تواند نقش موثری در کاهش حوادث ایفا نماید؛ چرا که مادران به عنوان معلمانی دلسوز و خیر خواه اعضای خانواده، به خودی خود دانسته ها را به اطلاع دیگران می رسانند. در همین زمینه، اداره آموزش های برون سازمانی آتش نشانی کرج با هدف آشنایی اقشار مختلف جامعه با نکات ایمنی، سلسله کارگاه های آموزشی را با رسالت "پیشگیری، بهتر از درمان" در پیش گرفته است که ماهانه صدها نفر را تحت پوشش قرار می دهد. شهروندان برای شرکت در دوره های رایگان سازمان آتش نشانی کرج می توانند به ایستگاه های این سازمان مستقر در نقاط مختلف سطح شهر مراجعه نمایند و با فراگیری نکات ایمنی، زندگی بهتر و آسوده تری برای خود رقم زنند.
در دروه های فوق الذکر مباحث مختلفی از قبیل: آشنایی با انواع خاموش کننده و نحوه استفاده، آشنائی با دستگاه تنفسی و نحوه استفاده، تئوری حریق، تئوری نجات، ایمنی برق و گاز و... توسط مدرسان و کارشناسان حوزه آموزش برون سازمانی این نهاد به داوطلبین تدریس می شود... در دروه های فوق الذکر مباحث مختلفی از قبیل: آشنایی با انواع خاموش کننده و نحوه استفاده، آشنائی با دستگاه تنفسی و نحوه استفاده، تئوری حریق، تئوری نجات، ایمنی برق و گاز و... توسط مدرسان و کارشناسان حوزه آموزش برون سازمانی این نهاد به داوطلبین تدریس می شود.
اهدای گواهینامه آتش نشان داوطلب
بنابر این گزارش، آموزش مقدماتی ایمنی و آتش نشانی ویژه داوطلبین آزاد (بانوان) در روزهای پنج شنبه و جمعه در محل ایستگاه 111 عملیاتی واقع درفردیس - خیابان نیروگاه قائم (عج) برگزار خواهد شد. دوره های فوق هر ماهه با تعامل و برنامه

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود