23 شهریور 1391
شماره خبر: 11530

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید : زنگ دو مدرسه در منطقه 11 به صورت نمادین به صدا در می آید

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید : زنگ دو مدرسه در منطقه 11 به صورت نمادین به صدا در می آید

سپیدار آنلاین: مدیر منطقه 11 شهرداری کرج عنوان کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، زنگ دو مدرسه این منطقه به صورت نمادین به صدا در می آید.
سعید حسنی با بیان این مطلب افزود: زنگ این مدارس به صورت نمادین و توسط مسئولان شهری در روز اول مهر به صدا در می آید. وی با تاکید بر نقش عمده مسئولان شهری در اجرای برنامه‌های بازگشایی مدارس، عنوان کرد: انجام این مهم به عنوان یک کار فرهنگی، بازتاب گسترده و مهمی در تحقق اهداف آموزشی و پرورشی دارد. این مسئول بابیان اینکه، مجموعه فعالیت‌های مرتبط با مدارس از زمان تعطیلی مدارس آغاز می‌شود و تا هفته اول بازگشایی مدارس ادامه می یابد، گفت: مدیریت شهری نقش بسزایی در اجرای فعالیت ها دارد.
بهسازی و بازسازی مدارس سطح منطقه
مدیر منطقه 11 شهرداری کرج از بازسازی و بهسازی مدارس سطح این منطقه خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و به منظور ایجاد زمینه های تحصیل مناسب برای دانش آموزان 15 مدرسه سطح منطقه توسط شهرداری تحت پوشش اجرای طرح های بازسازی قرار گرفت.
حسنی گفت: بهسازی، زیباسازی، تعمیر و تجهیزات مدارس در قالب طرح مدرسه آرایی از عمده فعالیت‌های است که در اجرای طرح بهسازی مدارس منطقه انجام شده است. وی خاطرنشان کرد: ایجاد انگیزه و ارتقاء سطح علاقمندی دانش آموزان برای گذراندن دوره تحصیلی از عمده علت های اجرای طرح های بهسازی و زیباسازی مدارس است. این مسئول با بیان اینکه، سال تحصیلی جدید میزبان بسیاری از دانش آموزان مقطع تحصیلی دوره اول ابتدایی است، افزود: زیباسازی سیما و نمای مدارس به ویژه در مدارس مقطع ابتدایی نقش بسزایی در جذب دانش آموزان و ایجاد انگیزه و رغبت تحصیل بین آنان است. حسنی بیان کرد: از دیگر اهدافی که در اجرای طرح نمادین به صدا در آوردن زنگ مدرسه دنبال می شود، گسترش فرهنگ علم اندوزی است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود