14 بهمن 1392
شماره خبر: 115431

ساختارهای شهری تحت تاثیرساخت و سازهای غیر مجاز آسیب می بینند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ساختارهای شهری تحت تاثیرساخت و سازهای غیر مجاز آسیب می بینند


معاون معماری و شهرسازی شهرداری کرج عنوان کرد: ساختارهای شهری تحت تاثیرساخت و سازهای غیر مجاز آسیب می بینند و در این راستا لازم است مدیریت جدی بر نحوه ساخت و سازها صورت گیرد.
احدالله احمدی با بیان این مطلب عنوان کرد: اراده کمیسیون ماده 100 شهرداری ها نیز کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز شهری است. وی با بیان اینکه، این کمیسیون از طریق اعمال مقرارت قانونی، ساخت و سازهای شهری را مدیریت می کند، تاکید کرد: هدف از اعمال قانون در این زمینه، ریشه کن کردن ساخت و سازهای غیر مجاز به عنوان موضوع مورد تاکید مدیریت شهری است. احمدی، اظهارداشت: اعمال قوانین و مقررات کمیسیون ماده 100 شهرداری ها نقش بسزایی در پیشگیری از بروز این معضلات شهری، دارد. این مسئول با بیان اینکه، اجرای قوانین و مفاد کمیسیون ماده 100 یکی از مهمترین راهکارهای عبور از بحران ساخت و ساز غیر مجاز است، اظهارداشت: کمیسیون ماده 100 با هماهنگی بیشتر و تصمیمیات اصولی تر، شهرداری را در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز یاری کرده و در ساختن شهری زیبا و اصولی همراهی می کند.
لزوم مدیریت قانونمند بر نحوه ساخت و سازها
معاون معماری و شهرسازی شهرداری کرج در ادامه بر ضرورت مدیریت صحیح بر نحوه ساخت و سازهای شهری تاکید و تصریح کرد: تدوین و اجرای سیاست های پیشگیرانه به منظور جلوگیری از روند ساخت و سازهای غیر مجاز امری مهم است که باید در اولویت قرار گیرد. احمدی ادامه داد: با رویکرد و نگاه پیشگیرانه به مقوله ساخت و سازهای غیر مجاز می توان به نحو مطلوبی این معضل شهری را کاهش داد. وی با بیان اینکه، جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، تنها با نظارت مستمر دستگاه‌های اجرایی محقق می‌شود، تأکید کرد: دستگاه ها باید با نظارت مستقیم و دقیق خود و اتخاذ تصمیمات مفید و اساسی در راستای این مهم گام بردارند. احمدی، اضافه

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود