14 بهمن 1392
شماره خبر: 115441

آماده سازی و توزیع نرم افزار چند رسانه ای فجر نور

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

آماده سازی و توزیع نرم افزار چند رسانه ای  فجر نور


مدیر عامل سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری کرج از آماده سازی و توزیع نرم افزار چند رسانه ای فجر نور به مناسبت فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با رویکرد «نگاهی امروزی به انقلاب اسلامی» خبر داد.
داوود شعبانی در آیین رونمایی از این نرم افزار چند رسانه ای که به همت روابط عمومی و بسیج سازمان پایانه های مسافر و بار شهرداری کرج تهیه شده است، بیان داشت: ملت بزرگ ایران بزرگ ترین قیام تاریخ بر علیه زور و ستم را در جهان کنونی رقم زد و با بیرون راندن مزدوران از خاک میهن اسلامی، کشوری را رقم زد که پرچمدار حکومت اسلامی و تفکر ناب شیعی است. این مسئول شهری افزود: پیوند قلوب ملت با حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ناگسستنی است و حقیقتا این انقلاب بدون نام این پیر فرزانه در هیچ کجای دنیا شناخته شده نیست.
شعبانی با بیان اینکه « شهرداری کرج در آستانه دهه مبارک فجر و یوم ا... بیست و دوم بهمن در ابتکاری زیبا و در راستای اهمیت و ضرورت مقابله با جنگ نرم در فضای مجازی اقدام به راه اندازی وب سایت مرجعی با محتوای معارف انقلاب اسلامی نموده است.» افزود: این وب سایت با محوریت فرمایشات مقام معظم رهبری در قالبی نو و طرحی زیبا در شش بخش اصلی راه اندازی شده است.
این بخش ها با عناوین داستان انقلاب امام انقلاب، خاندان شیطان، یاران امام یاران شاه، انقلاب مقدس، امام امروز و مفهوم انقلابی بودن مجموعه کاملی از معارف انقلاب را در اختیار مخاطب قرار می دهد... به گفته این مقام مسئول، این بخش ها با عناوین داستان انقلاب امام انقلاب، خاندان شیطان، یاران امام یاران شاه، انقلاب مقدس، امام امروز و مفهوم انقلابی بودن مجموعه کاملی از معارف انقلاب را در اختیار مخاطب قرار می دهد. وی تصریح کرد: یکی از برجستگی های این وب سایت قرار گرفتن پرونده ویژه ای در مورد تهاجم فرهنگی با طراحی زیبا وزبانی روان در این وبسایت می باشد.
شعبانی گفت: در این بخش با آسیب شناسی مبسوط و دقیق از بعضی از اصول سبک زندگی غرب که ناخودآگاه در زندگی بعضی از مردم نهادینه شده است می پردازد و راهکار برون رفت از آن را متذکر می شود. مدیر عامل سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهرداری کرج در پایان بیان داشت: شهروندان محترم شهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود