25 شهریور 1391
شماره خبر: 11545

ماهیت پلید استکبار جهانی برای ملتها آشکار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ماهیت پلید استکبار جهانی برای ملتها آشکار شد

سپیدار آنلاین: رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج با محکوم کردن هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) ،گفت: امروز ماهیت پلید استکبار جهانی و صهیونیست ها بیش از گذشته برای ملت ها آشکار شده است.
داوود وحیدی اظهار داشت: مدعیان دروغین آزادی بیان با جسارت تمام اهانت به پیامبر را در قالب فیلمی موهن به نمایش گذاشته و به واقع با این عمل ننگین ،ماهیت پلید خود را در جهان رسانه ای کرده اند. وی افزود: سکوت مغرضانه سران آمریکا به بهانه آزادی بیان دربرابراین اهانت، محکوم است زیرا تحت هرشرایطی نباید به مقدسات دینی و الهی اهانتی صورت گیرد. رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج گفت: خشم مسلمانان در اعتراض به انتشار فیلم آمریکایی - صهیونیستی جهان اسلام را در بر گرفته است و مسلمانان از غرب آفریقا تا شرق آسیا با برگزاری تظاهرات متعدد، انزجار خود را از عاملان ساخت این فیلم ابراز کردند. وحیدی بیان کرد: به طور قطع این اقدام ناپسند در پی بیداری اسلامی نشات گرفته از انقلاب اسلامی است و سران استکبار جهانی به خوبی به قدرت اسلام و مسلمانان پی برده و در صدد ایجاد خلل در این مسیر هستند. وی عنوان کرد: مستکبران دنیا بدانند این اقدامات نه تنها مانعی در راه رسیدن به آرمانهای اسلام نیست بلکه حلقه های اتحاد مسلمین را مستحکم تر می کند.
رئیس کمیسیون شورای شهر کرج گفت: مدیران و مسئولان شهری کرج جمعه برای محکوم کردن این اقدام ننگین به صفوف راهپیمایان کرج پیوستند.




منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود