25 شهریور 1391
شماره خبر: 11592

نصب سرعت گير و چراغ راهنمايي رانندگي در منطقه 9 انجام شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 نصب سرعت گير و چراغ راهنمايي رانندگي در منطقه 9 انجام شد

سپیدار آنلاین:‌ مدير روابط عمومي منطقه 9 شهرداري كرج از نصب چراغ راهنمايي و رانندگي و سرعت گير در اين منطقه خبر داد.
محمد محسني انجام اين عمليات را در پي درخواست شهروندان همچنين پيگيري و اخذ مجوز از حوزه حمل و نقل ترافيك شهرداري كرج عنوان كرد.
اين مسئول با اشاره به اينكه رنگ آميزي سرعت گير ها در تمام سطح منطقه در دستور كار مسئولان قرار گرفته است، عنوان كرد: انجام اين عمليات تا قبل از بازگشايي مدارس به اتمام خواهد رسيد. وي در ادامه افزود: با تلاش حوزه حمل و نقل و ترافيك منطقه 9 شهرداري كرج با تعداد 270 گل ميخ، 18 باتومي و دو پايه چراغ چشمك زن در جهت ايمن سازي دوربرگردان در جاده محمد شهر انجام و نصب شده است. مدير روابط عمومي منطقه 9 شهرداري كرج همچنين از خط كشي معابر اصلي، خط كشي عابر پياده و خط كشي مقابل مساجد و مدارس خبر داد و افزود: اين اقدامات در راستاي استقبال از مهر صورت گرفته است.
جدول گذاري و پياده رو سازي در منطقه 9
محسني در ادامه جدول گذاري و پياده رو سازي در منطقه 9 شهرداري كرج را از اقدامات شهرداري اين منطقه در زمينه تسهيل در رفاه حال شهروندان عنوان كرد. اين مسئول با بيان اينكه عمليات جدول گذاري در خيابان ابوريحان شرقي و خيابان بلال صورت مي گيرد، پيشرفت فيزيكي اين عمليات را پنج درصد بيان كرد و افزود: اجراي اين عمليات يك ماه به طول خواهد انجاميد. مدير روابط عمومي منطقه 9 شهرداري كرج همچنين از عمليات جدول گذاري در خيابان صادقي نژاد و بلوار شهيد فهميده خبر داد و پيشرفت فيزيكي عمليات ذكر شده را 45 درصد بيان و اعلام كرد: زمان اجرايي شدن عمليات حدود چهار ماه پيش بيني شده است. وي انجام عمليات پياده روسازي در منطقه 9 شهرداري كرج را در بلوار شهداي دانش آموز عنوان و ذكر كرد: اين عمليات تا تقاطع چهارصد دستگاه در حال انجام است.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود