3 اسفند 1392
شماره خبر: 116956

تلاش برای خدمت رسانی مضاعف

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تلاش برای خدمت رسانی مضاعف


مدیر منطقه 8 شهرداری کرج از مستندسازی اسناد حقوقی شهروندان به صورت شفاف و ارائه این اسناد به آنان خبر داد و تصریح کرد: خدمات رسانی به شهروندان اصل نخست خدمت در منطقه شمرده شده و بر اساس همین رویکرد، شفاف سازی امور در دستور کار مدیریت و نیروهای این منطقه قرار گرفته است.
ربی سعادت اظهار داشت: تمام واحدها و دوایر منطقه 8 شهرداری کرج موظف به ارائه خدمات و مدارک مورد نیاز و نحوه محاسبه عوارض و اطلاعات به شهروندان هستند. وی این اقدام را در راستای تکریم جایگاه شهروندی و احترام به حقوق آنان ارزیابی کرد و اعلام داشت: ضروری است کسانی که به یکی از مناطق شهرداری مراجعه می کنند از فرآیند رویدادهایی که در حوزه مربوط به امور آنان رخ داده است، با خبر بوده و اطلاعات مرتبط در اختیارشان قرار گیرد. سعادت این امر را عین احترام به شهروندان و رعایت دموکراسی اداری دانست.
شفاف سازی، سرعت و دقت رویکرد واحدهای مختلف منطقه 8
مدیر منطقه 8 شهرداری کرج خاطرنشان کرد: همچنین اسناد فوق باید به صورت مستمر به نشر در آمده و اطلاعات آن در اختیار مردم قرار گیرد تا از این طریق ضمن ادای احترام به شهروندان، اعتماد سازی کافی نیز صورت پذیرد. این مسئول بر به کارگیری سرعت و دقت در امور تاکید کرد و یکی از نتایج انتشار اسناد و شفاف سازی در فعالیت ها را افزایش دقت و به روز بودن اطلاعات ارزیابی کرد.
سعادت از دیگر اقدامات صورت گرفته در این منطقه که مورد توجه و استقبال عمومی قرار گرفته است را صدور پروانه ساخت و پایان کار به صورت 12 ساعته عنوان کرد. وی با بیان اینکه پیش از این شهروندان باید در انتظار دریافت پروانه ساخت می مانند، افزود: با توجه به برنامه ریزی ها و همکاری بخش های مختلف، انجام و ارائه خدمات صدور پروانه ساخت و پایان کار ظرف 12 ساعت اداری در منطقه 8 شهرداری کرج صورت می گیرد. سعادت با اشاره به اینکه این طرح برای نخستین بار در کلانشهر کرج اجرا شده است، بیان کرد: این عملیات جز با همکاری بخش های مرتبط و زیرمجموعه ها امکان پذیر نیست. وی استقبال و رضایت شهروندان را از جمله مهمترین پیامدهای اجرای این طرح دانست و یادآور شد: هم اکنون که زمان ارزشمندترین دارایی انسانها محسوب می شود،

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود