24 دی 1391
شماره خبر: 18333

اجرای طرح تکریم ارباب رجوع زمینه ساز خدمات رسانی به شهروندان

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اجرای طرح تکریم ارباب رجوع زمینه ساز خدمات رسانی به شهروندان


سپیدارآنلاین: مدیر منطقه 9 شهرداری کرج با اشاره به اجرای طرح تکریم ارباب رجوع به صورت پایلوت در این منطقه عنوان کرد: انجام این مهم زمینه ساز خدمت رسانی شایسته به شهروندان است.
مجید کمالی نژاد گفت: اجرای این طرح با هدف ارتقاء سطح کارآمدی خدمات رسانی همچنین پاسخگویی منطقی و مناسب به نیازهای زندگی شهروندی انجام شده است. وی با تاکید بر کاهش مدت زمان پاسخگویی به نیازهای شهروندی، اظهارداشت: از جمله اهداف مهم در اجرای طرح تکریم ارباب رجوع نیز تحقق این مهم است. این مسئول با بیان اینکه، شهروندان از جمله عناصر مهم و کلیدی مجموعه شهری هستند بر ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تاکید کرد و افزود: شهرداری ها با توجه به نیازهای زندگی شهروندی تشکیل شده اند که بر این اساس ضرورت دارد این دستگاه خدمات رسان نسبت به ارائه بهترین شیوه خدمات رسانی به شهروندان اقدام کنند. وی با اشاره به گذشت دو ماه از اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در منطقه 9 شهرداری کرج به صورت پایلوت، عنوان کرد: افزایش کارایی و خروجی های مثبت اجرای این طرح نیاز به همکاری، تعامل و همفکری شهروندان دارد.
ارزیابی شهروندان کارنامه اقدامات شهرداری است
مدیر منطقه 9 شهرداری کرج در ادامه، اهمیت نظر و عقیده شهروندان در خصوص نحوه عملکرد شهرداری را مهم ارزیابی کرد و افزود: ارزیابی شهروندان در واقع کارنامه ای از اقدامات شهرداری است. کمالی نژاد بر ضرورت، رفع مشکلات مردمی و پاسخگویی به نیازهای آنها تاکید کرد و گفت: شهرداری منطقه 9 در خصوص اجرای برنامه ها و فعالیت هایی که منجر به رفع مشکلات مردمی در سطح منطقه می شود، تاکید دارد. وی با

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود