11 اسفند 1392
شماره خبر: 117638

12 منطقه کرج شهر را برای تولد فصل بهار آماده کنند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

12 منطقه کرج شهر را برای تولد فصل بهار آماده کنند


شهردار کرج تاکید کرد: مناطق 12گانه شهرداری کرج، برنامه ها و طرح های نوروزی تدوین شده را با هدف آماده سازی شهر برای ورود به سال جدید و استقبال از مهمانان نورزوی اجرایی کنند.
علی ترکاشوند صبح امروز در جلسه شورای برنامه ریزی با تاکید بر اجرای بهینه طرح ها و پروژه های نوروزی عنوان کرد: در آستانه سال جدید مهمترین برنامه مدیریت شهری سازماندهی و آماده سازی شهر برای استقبال از بهار است. وی گفت: پاکسازی معابر عمومی و خیابان‌های سطح شهر، سازماندهی فضاهای شهری، بهسازی معابر و سازه‌های شهری از اقداماتی است که باید از سوی مناطق 12 گانه، سازمان ها و معاونت های مدیریت شهری به انجام برسد. ترکاشوند با اشاره به نقش سازمان های زیباسازی، پارکها و فضای سبز، آتش نشانی و ... در اجرای طرح های ویژه سال نو، گفت: سازمان ها باید با همه ظرفیت و توان سازمانی در خصوص برنامه های نوروزی ورود کنند.
زمینه رفاه حال مسافران نوروزی فراهم شود
شهردار کرج در بخشی دیگر از سخنان خود بر ضرورت فراهم آوردن زمینه رفاه حال مسافران نوروزی تاکید کرد و گفت: در این راستا با توجه به رسيدن روزهاي پاياني سال و قرار گرفتن در آستانه عيد نوروز، شهرداري كرج اقدام به تشكيل كميته استقبال از بهار در زمینه های متعدد کرده که ایجاد جایگاه اسكان و استقبال از مسافران نوروزي از جمله این اقدامات است. ترکاشوند با بیان اینکه شهرداري بيشترين خدمات را به شهروندان ارائه مي دهد به مسئوليت سنگيني که بر عهده این نهاد خدمات رسان است، اشاره کرد و افزود: این وظایف به خصوص در ایام و مناسبت های تقویمی دو چندان می شود. وی گفت: شهرداری موظف به ارائه بهترین خدمات به شهر و شهروندان در همه شرایط است و به این منظور باید در سازماندهي امور به گونه ای عمل کند که امکان افزايش بازدهی و ارتقاي رضايت شهروندان مهیا شود. ترکاشوند تاکید کرد: رفع سد معبرها،‌ بازسازي و تنظيف سرويسهاي بهداشتي عمومي، اصلاح تابلوهاي راهنمايي شهري و ترافيكي و گردشگري، اصلاح و تكميل گرافيك محيطي، نصب پلاكاردهايي با موضوع رعايت بهداشت عمومي شهري، نظافت و رفع عيوب و نواقص از تمامي تاسيسات موجود در پروژه هاي فضاي سبز و پاركهاي شهر نيز از اموري است كه بايد مورد توجه مديران مناطق قرار گيرد.
فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی ویژه باشد
شهردار کرج در ادامه با اشاره به اهمیت ارائه خدمات از سوی سازمان های متولی حمل و نقل عمومی عنوان کرد: فعالیت ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی در ایام نوروز باید ویژه باشد. ترکاشوند با ارزیابی مثبت از عملکرد سازمان های حمل و نقل عمومی طی سال گفت: در روزهای پایانی سال و ایام نوروز،

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود