29 شهریور 1391
شماره خبر: 11846

فعالیت کارگروه مشترک ستاد مهر طی سال تحصیلی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

فعالیت کارگروه مشترک ستاد مهر طی سال تحصیلی

سپیدار آنلاین: معاون خدمات شهری شهرداری کرج با اشاره به تشکیل " ستاد استقبال از مهر " همزمان با بازگشایی مدارس از فعالیت کارگروه مشترک این ستاد طی سال تحصیلی خبرداد.
سعید صفری در گفتگو با برنامه رادیویی " شهر من سلام " با بیان این مطلب افزود: هدف از فعالیت این کارگروه طی سال، ساماندهی و رسیدگی به مسائل و موضوعات مدارس به ویژه مسائلی که مرتبط با مدیریت شهری است، می باشد. وی در ادامه در خصوص تشکیل ستاد استقبال از مهر بیان کرد: این ستاد به دستور شهردار و با حضور مدیرکل و روسای آموزش و پرورش، مدیران مناطق 12گانه شهرداری تشکیل شد. این مسئول با اشاره به مطرح شدن مسائل مختلف در ارتباط با مدارس سطح منطقه در این ستاد، بیان کرد: در این ستاد موضوعات مختلف مرتبط با مسائل فنی و ساختاری مدارس مطرح و راهکارهایی جهت رفع آن مطرح شد.
شاداب سازی 44 مدرسه طبق اعلام آموزش و پرورش
معاون خدمات شهری شهرداری کرج در ادامه از اجرای طرح ها و پیشنهادات ستاد استقبال از مهر در 44 مدرسه سطح شهر خبرداد و عنوان کرد: در راستای دستورالعمل این ستاد، 44 مدرسه طبق اعلام آموزش و پرورش مشمول اقدامات مختلف عمرانی و شاداب سازی شد. صفری اظهارداشت: از جمله اقداماتی که در مدارس فوق انجام شد، اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی شامل آسفالت مدارس، ایجاد روکش و لکه گیری آسفالت می باشد. وی خاطرنشان کرد: شاداب سازی محیط داخل مدارس، ایجاد فضای سبز مناسب و ساماندهی مبلمان شهری از دیگر اقداماتی است که در مدارس انجام شد.
هزینه 500 میلیون تومانی برای مدارس در سال جاری
معاون خدمات شهری شهرداری کرج اظهارداشت: در راستای سیاست شورای اسلامی شهر کرج امسال 500 میلیون تومان اعتبار صرف اجرای برنامه های مدیریت شهری در مدارس شد. صفری گفت: این میزان اعتبار صرف اجرای خدمات اولیه در مدارس شد. وي با اشاره به اهتمام مدیران و معاونان مناطق 12 گانه شهرداری در خصوص اجرای دستورالعمل های کارگروه ستاد استقبال از مهر، افزود: تعامل و همکاری اعضاء نقش بسزایی در اجرای برنامه های ستاد دارد. صفری از مهمترین اقداماتی که با همکاری اعضای ستاد صورت گرفته است را توزیع بسته های فرهنگی برای دانش آموزان مقطع اول دبستان ذکر کرد و گفت: این بسته های آموزشی از سوی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهیه و در اختیار دانش آموزان پایه اول قرار می گیرد. وی خاطرنشان کرد: هم اكنون ناوگان حمل و نقل عمومی با محوریت تاکسیرانی و اتوبوسرانی برای ارائه خدمات به دانش آموزان آماده هستند.




منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود