6 فروردین 1393
شماره خبر: 118972

نمایشگاه عکس «از کویر تا دریا» به روی علاقمندان گشوده می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

نمایشگاه عکس «از کویر تا دریا» به روی علاقمندان گشوده می شود


نمایشگاه عکس «از کویر تا دریا» ویژه عکس های "علی اکبری" از طبیعت ایران از ساعت 16 فردا هفتم فروردین ماه جاری در محل پارک تنیس کرج به روی علاقمندان گشوده می شود.
شهروندان از فردا به مدت 9 روز می توانند از ساعت 16 الی 21 برای تماشای تصاویر بکر از چهار فصل طبیعت ایران به این نمایشگاه مراجعه نمایند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، آیین رسمی گشایش این نمایشگاه عکس شنبه 9 فروردین ماه جاری در فرهنگسرای مجموعه باغ فاتح برگزار می شود و جمعی از مسئولان فرهنگی و هنرمندان در مراسم افتتاحیه حضور خواهند داشت. همچنین جمعی از عکاسان خبری و خبرنگاران روزنامه ها و خبرگزاریها اخبار مراسم افتتاحیه را پوشش می دهند. نمایشگاه عکس «از کویر تا دریا» ویژه عکس های "علی اکبری" از طبیعت ایران از ساعت 16 فردا هفتم فروردین ماه جاری در محل پارک تنیس کرج به روی علاقمندان گشوده می شود و شهروندان از فردا به مدت 9 روز می توانند از ساعت 16 الی 21 برای تماشای تصاویر بکر از چهار فصل طبیعت ایران به این نمایشگاه مراجعه نمایند. "علی اکبری" از عکاسان جوان کشور است که عکاسی حرفه ای را در سال 1385 با کار در هفته نامه «ورقا» آغاز کرده است. وی که سابقه تدریس در دوره های عکاسی حوزه

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود