26 فروردین 1393
شماره خبر: 119822

تفویض اختیار به مناطق برای اجرای پروژه های عمرانی تا سقف 50 میلیارد ریال محقق شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تفویض اختیار به مناطق برای اجرای پروژه های عمرانی تا سقف 50 میلیارد ریال محقق شد


معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج عنوان کرد: موضوع تفیض اختیار اجرای پروژه های عمرانی تا سقف 50 میلیارد ریال به مناطق از اولویت هایی است که با موافقت شهردار در پروسه اجرا قرار داد گیرد.
علی اصغر کمالی زاده در جلسه ای با روسای معاونت فنی و عمرانی مناطق 12 گانه شهرداری کرج با عنوان تحقق اهداف ابلاغی موضوع تفویض اختیار پروژه های عمرانی به مناطق گفت: تحقق این مهم راه را برای اجرای پروژه های خرد و کلان بیشتری باز می کند. وی با اشاره به فعالیت ستادی در معاونت فنی عمرانی با محور سرویس دهی به مناطق با هدف اجرای پروژه های عمرانی افزود: تفویض اختیار اجرای پروژه های عمرانی با سقف 50 میلیارد ریال با هدف چابک سازی و ارتقاء سطح کیفی و کمی اجرای پروژه ها انجام می شود که باید اذعان داشت این هدف دنباله رو اهداف تشکیل ستاد است. کمالی زاده اظهارداشت: پیرو این اقدام اجرای پروژه های عمرانی از جمله پارکهای محله ای، پروژه های آسفالت و لکه گیری، آبهای سطحی تا میزان 50 میلیارد ریال بر عهده معاونت فنی و عمرانی مناطق است. وی با اشاره به مقایسه روند اجرای کار و انجام فعالیت های عمرانی کرج با شهر تهران و دیگر کلانشهرهای کشور از جمله مشهد، تبریز و شیراز عنوان کرد: روند کار عمرانی در کرج برغم انجام پروژه های متعدد باید شتاب بیشتری بگیرد.
این مسئول به اجرای عملیات های عمرانی فرامنطقه ای در این کلانشهرها اشاره و با عنوان اینکه کرج هم باید در اجرای طرح های عمرانی کلان پیشرو باشد، عنوان کرد: پیش از این بزرگترین پروژه عمرانی حوزه معاونت فنی و عمرانی اجرای تقاطع غیر همسطح بود که با پیشرفت هایی که طی سال های اخیر انجام شد به نقطه ای رسیدیم که اکنون 9 تقاطع غیر همسطح را راهبری می کنیم.
زمان اجرای مرحله اول بزرگراه شمالی شهید

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود