2 اردیبهشت 1393 شماره خبر: 120322 مشارکت دبیرخانه شهرداری کرج در پاسخگویی به مشکلات مردمی در سامانه ارتباطی سامد سپیدارآنلاین: گروه شهری نسخه قابل چاپ برچسب ها: شهرداری, سامانه, پاسخگویی, دبیرخانه, درخواست, بایگانی, اداره, مردمی, واصله, تسریع, استانداری, ادامه, فراهم, اطلاع, مربوطه, وابیه, پیگیری, مدیریت, البرز, داشته مطالب مشابه: سامانه سامد پل ارتباطی بین مردم و مسئولان دولتی اتصال دستگاه های اجرایی البرز به سامانه سامد برقراری روزانه شش هزار تماس تلفنی با سامانه سامد کشور شبکه "سامد" با شماره تماس ۱۱۱ در البرز راه اندازی شد پاسخ 49 هزار نامه مردمی البرز به رئیس جمهور