7 اردیبهشت 1393
شماره خبر: 120695

اولین برنامه مشترک دستگاه های متولی فرهنگ در برگزاری همایش بزرگ قرآنی تجلی می یابد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اولین برنامه مشترک دستگاه های متولی فرهنگ در برگزاری همایش بزرگ قرآنی تجلی می یابد


رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج از گردهمایی دستگاه های متولی فرهنگ استان البرز برای اولین بار در " همایش بزرگ قرآنی خبرداد و گفت: کرج ظرفیت تبدیل شدن به پایتخت قرآنی را دارد.
سعید فیروزگاه ضمن اعلام این خبر افزود: اولین برنامه مشترک دستگاه های متولی فرهنگی کرج در قالب اجرای همایش بزرگ قرآنی یازدهم اردیبهشت ماه جاری بعد از نماز مغرب و عشاء در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار می شود. وی گفت: این همایش بزرگ با گردهمایی مدیران کل تبلیغات اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد و اتحادیه قرآنی استان البرز همچنین سازمان بسیج مداحان، سازمان فرهنگی شهرداری کرج، سپاه و با حضور قاریان بین المللی و دیگر نهادها و دستگاه های فرهنگی برگزار می شود.
تعامل دستگاه های متولی فرهنگ توسعه منسجم فرهنگ را در پی دارد
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه تعامل و انسجام دستگاه های متولی فرهنگ، توسعه منسجم و هدفمند فرهنگ را در پی دارد، گفت: این کمیسیون نیز با اعتقاد به خروجی های مثبت و کارآمد کارگروهی به ویژه پیرامون موضوعات فرهنگی اقدام به هماهنگی با دستگاه های متولی فرهنگ در سطح استان کرده است که اولین گام در این مسیر با برگزاری همایش بزرگ قرآنی برداشته می شود. فیروزگاه با عنوان این موضوع که در دوره کنونی بداهه گویی و تصمیم گیری های فردی جایگاهی ندارد به کارآیی کارجمعی، مشورت، فکر و اندیشه گروهی اشاره واظهارامیدواری کرد: همایش بزرگ قرآنی که با حضور متولیان فرهنگی استان برگزار می شود، زمینه را برای انجام برنامه های مشترک و کلان فرهنگی در سطح استان مهیا کند. وی با تاکید بر انجام رایزنی های لازم به منظور تعامل و انسجام، تضارب آرا و تعامل فکری بیشتر با دستگاه های فرهنگی شهر، تحقق این مهم را لازمه توسعه همه جانبه فرهنگ دانست و افزود: این امر در واقع با ایجاد راههای میان بر منجر به ترسیم نقشه راه برای توسعه فرهنگ در استان در بازه زمانی کوتاه می شود.
کرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود