9 اردیبهشت 1393
شماره خبر: 120854

مهرشهری ها دغدغه هایشان را با مسئولان شهری و استانی در میان گذاشتند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مهرشهری ها دغدغه هایشان را با مسئولان شهری و استانی در میان گذاشتند


ارائه درخواست راه اندازی و نصب پل مکانیزه عابر پیاده، آسفالت خیابان های بوستان کیانمهر، اصلاح هندسی تقاطع بلوار کیانمهر و جاده قزلحصار، پیگیری و ادامه عقب نشینی بلوار امیرکبیر و مشکلاتی از این دست، حاصل نشست مشترک شهروندان با مدیر منطقه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بود.
در جلسه ای که در مسجد جامع کیانمهر و با حضور جمعی از شهروندان منطقه 12 شهرداری کرج برگزار شد، نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی به همراه امام جمعه منطقه مهرشهر و مدیر این منطقه به پرسش ها و خواست شهروندان پاسخ گفتند. طرح مشکلات و مسائلی در خصوص حوزه های خدماتی، بهداشتی، امنیتی، فرهنگی، علمی، ورزشی و آموزشی از مباحثی بود که در این جلسه طرح و مورد بررسی و پاسخ مسئولان حاضر قرار گرفت. شهروندان در این جلسه به کمبودهایی چون نبود شعبه بانک، پاسگاه راهنمائی و رانندگی، نبود سیستم روشنایی، بیمارستان، کمبود سطل زباله و نبود آب شرب مناسب اشاره کردند.
دغدغه های مهرشهری ها
همچنین درخواست تجهیز کلانتری منطقه، ایجاد کتابخانه و فرهنگسرا و کمبود فضاهای آموزشی مورد خواست این شهروندان بود که با مسئولان در میان گذاشته شد.
مدیر منطقه 12 شهرداری کرج در این جلسه با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری منطقه، فعالیت ها را مطلوب ارزیابی کرد و از افزایش سرانه فضای سبز در این منطقه به عنوان یکی از موفقیت های مجموعه یاد کرد. برزو سلیمانی به ایجاد پارکهای محله ای در این خصوص اشاره کرد و یادآور شد: این اقدامات شامل احداث، مرمت، بازسازی و نصب ست های ورزشی در پارک های امیرکبیر، جانبازان، بهاران و مهدیه بود. همچنین با کاشت نهال در معابراصلی بخصوص بلوار امیرکبیر، فضای سبز منطقه رتبه اول بین مناطق شهرداری را کسب کرد . سلیمانی اضافه کرد: همچنین در بیشتر معابر آسفالت و لکه گیری انجام شده است. وی از آسفالت و لکه گیری در خیابان بوستان منطقه کیانمهر در روزهای جاری خبر داد و اذعان داشت: از هفت میلیارد تومان بودجه آسفالت، دو میلیارد از آن در کیانمهر صرف شده است.
اصلاح هندسی تقاطع امیرکبیر
مدیر منطقه 12 شهرداری کرج به بازدیدی از منطقه که به همراه معتمدین صورت گرفت اشاره کرد و اذعان داشت: در این بازدید مشکلات بررسی و مقرر شد اصلاح هندسی تقاطع امیرکبیر بعد از بررسی کارشناسی صورت پذیرد. همچنین احداث پل عابر پیاده در منطقه پیش بینی شد که

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود