10 اردیبهشت 1393 شماره خبر: 120984 بسترسازی ارائه خدمات شایسته به مراجعان وتكریم ارباب رجوع سپیدارآنلاین: گروه شهری نسخه قابل چاپ برچسب ها: منطقه, خدمات, اداری, ارائه, شهرداری, ارباب, دانست, معاون, تکریم, کیفیت, اینکه, رضایت, بستگی, خدمات،, کارکنان, پاسخگویی, افزود, مهارت, حیدری, ضروریات مطالب مشابه: تشكیل ستاد طرح تكریم ارباب رجوع در شهرداری منطقه یك تکریم ارباب رجوع در چارچوب قانون سرلوحه کار مدیران شهری قرار گیرد افزایش رضایتمندی شهروندان اولویت مهم شهرداری اجرای طرح تکریم ارباب رجوع زمینه ساز خدمات رسانی به شهروندان آمادگی شهرداری منطقه 8 برای خدمات رسانی در آخرین روز سال 91