4 مهر 1391
شماره خبر: 12165

پخش آسفالت در 28 خیابان منطقه فردیس انجام شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پخش آسفالت در 28 خیابان منطقه فردیس انجام شد

سپیدار آنلاین: مدیر منطقه 3 شهرداری کرج از پخش آسفالت در 28 خیابان منطقه فردیس خبرداد و گفت: میزان آسفالت پخش شده در معابر سطح منطقه 41 هزار و 819 تن است.
محمد رضا صیفی در برنامه رادیویی " شهر من سلام " با بیان این مطلب افزود: میزان آسفالت پخش شده در معابر سطح منطقه 41 هزار و 819 تن است. وی با اشاره به فعالیت کارخانه آسفالت شهرداری کرج، عنوان کرد: اجرای طرح نهضت آسفالت که در راستای فعالیت کارخانه آسفالت محقق شد، نقش بسزایی در سازماندهی خیابان ها و معابر سطح شهر به لحاظ اجرای طرح های زیرساختی ایفا می کند. این مسئول با بیان اینکه، با فعالیت کارخانه آسفالت وضعیت آسفالت معابر بهتر شده است، گفت: تحت تاثیر فعالیت این کارخانه در شش ماه اول 28 خیابان در فردیس آسفالت شده است که این تعداد برای نيمه دوم سال بیش از دو برابر می شود.
صیفی با اشاره به اقدامات صورت گرفته طی سال گذشته در خصوص آسفالت معابر فردیس، عنوان کرد: طی برنامه ریزی های صورت گرفته 200 خیابان مشکل دار به لحاظ آسفالت شناسایی شد. وی ادامه داد: از تعداد خیابان های شناسایی شده مشکل دار اجرای طرح آسفالت در 46 خیابان به عنوان اولویت اصلی در دستور کار قرار گرفت. مدیر منطقه 3 شهرداری کرج بیان کرد: طبق آنالیز و ارزیابی های صورت گرفته مقرر شد اجرای آسفالت در معابر اولویت دار طی سه سال انجام شود که با اهتمام و تاکید شهردار، فعالیت کارخانه آسفالت و تلاش های معاونت فنی عمرانی طی یکسال انجام می شود. صیفی در خصوص اعمال ماده 110 در خصوص زمین های بلا استفاده اظهارداشت: این مهم طبق روال قانونی و بر اساس درخواست های مردم در دستور کار شهرداری صورت می گیرد. وی در خصوص جمع آوری زباله اظهارداشت: جمع آوری زباله از سطح معابر و خیابان های سطح شهر به طور مستمر از سوی مسئولین ذیربط در شهرداری انجام می شود. این مسئول با اشاره به اهمیت جمع آوری به موقع زباله، به عنوان یکی از سرفصل های مهم کاری شهرداری بیان کرد: عدم توجه به این موضوع باعث بروز مشکلات بی شماری از جمله آلودگی محیط زییست می شود، ضمن آنکه بی توجهی به موضوع فوق زمینه را برای بروز آلودگی های بصری نیز فراهم می کند. صیفی از بازدید های مستمر واحد کنترل و نظارت خدمات شهری شهرداری بر روند جمع آوری زباله های معابر خبرداد و عنوان کرد: این اقدام با هدف اجرای بهینه طرح های خدماتی شهرداری های تحت پوشش انجام می شود. وی با تاکید بر انجام صحیح و اصولی وظایف محوله به سیستم شهرداری اظهارداشت: عوامل و مسئولان شهرداری در حوزه ها و معاونت های مختلف اهتمام ویژه بر اجرای برنامه های تدوین شده و در راستای خدمتگزاری بهینه به مردم دارند.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود