21 آذر 1390
شماره خبر: 2847

آسفالت معابر کرج با فعالیت کارخانه آسفالت شهرداری احیا می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

آسفالت معابر کرج با فعالیت کارخانه آسفالت شهرداری احیا می شود

سپیدار آنلاین: مدیر منطقه 2 شهرداری کرج باتاکید بر رفع مسائل و مشکلات مربوط به آسفالت معابر و خیابانهای سطح شهر گفت: فعالیت کارخانه آسفالت شهرداری احیاگر آسفالت معابر است.
سید رضا مساعد در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج رفع مسائل و معضلات مربوط به آسفالت معابر و خیابانها را مهم ارزیابی کرد و افزود: آسفالت نبودن برخی خیابان ها و معابر شهری و طولانی شدن روند انجام این اقدام مهم از عمده مشکلات شهروندان است. وی بابیان اینکه، درخواست شهروندان برای اجرای آسفالت بالاترین آمار را دارد، عنوان کرد: بر این اساس اجرای پروژه های زیرساختی از برنامه هایی است مجموعه مدیریت شهری اعم از شهرداری و شورای شهر به طور ویژ ه ای بر انجام آن تاکید و اهتمام دارد. این مسئول با اشاره به راه اندازی کارخانه آسفالت شهرداری بیان کرد: تصمیم برای احداث کارخانه آسفالت حاکی از توجه مسئولان اجرایی شهر به منظور پایان دادن به معضل آسفالت درمناطق کرج است.مساعد اظهارداشت: با آغاز فعالیت تولید آسفالت در این کارخانه عملیات تراکش و رو کش آسفالت بلوار امام زاده حسن تا ستاد فرماندهی نیروی انتظامی در مسیر های رفت و برگشت اجرایی می شود. مدیر منطقه 2 شهرداری کرج با اشاره به حجم بافت های فرسوده در منطقه 2 کرج اظهارداشت: بر اساس وعده های شهردار کرج و با هدف رسیدگی بازسازی بافت های فرسوده، عملیات اجرای آسفالت با اولویت در این بافت ها اجرا می شود. مساعد تصریح کرد: با تولید آسفالت شهرداری به سرعت اقدام به عملیات مرمت آسفالت در سطح منطقه می کند. وی با تاکید بر انجام عملیات زیرساختی و زیربنایی معابر سطح منطقه 2 بیان کرد: شهرداری منطقه در سال جاری برای اجرای این پروژه یک میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار هزینه کرده است.
مساعد در ادامه به اجرای طرح های زیباسازی و مبلمان شهری در این منطقه اشاره کرد و افزود: اجرای این طرح از دیگر اقدامات شهرداری منطقه 2 می باشد که برای انجام آن 250 میلیون تومان هزینه شده است.
وی ضرورت اجرای طرح های زیباسازی در سطح مناطق را یادآور شد و عنوان کرد: توسعه مبلمان شهری از برنامه های مهم و اولویت دار شهرداری منطقه 2 کرج است که با جدیت از سوی مسئولان ذیربط دنبال می شود.مساعد با بیان اینکه، مبلمان شهري باید اتصالات مشابه و پايه نگهدارنده مشترك داشته باشد، اظهارداشت: هدف از انجام این مهم یکسان سازی سيستم‏ هاي مبلمان به صورت يكپارچه است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود