8 مهر 1391
شماره خبر: 12291

نخستین جلسه مقدماتی هماهنگی تجلیل از مدال آوران و قهرمانان البرزی برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 نخستین جلسه مقدماتی هماهنگی تجلیل از مدال آوران و قهرمانان البرزی برگزار شد

سپیدار آنلاین: مدیر تربیت بدنی شهرداری کرج از برگزاری نخستین جلسه مقدماتی هماهنگی تجلیل از مدال آوران و قهرمانان البرزی در کرج خبر داد.
اردشیر درویشی گفت: این مراسم که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز بهروز منتقمی،عضو و رئیس کارگروه ورزش شورای اسلامی شهر کرج عزیز صدرنژاد، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرج مسعود مرشدی، قائم مقام مدیریت ورزش شهرداری کرج سید جواد موسوی و مربی بین المللی فوتبال مجید فشخامی به منظور هماهنگی های مقدماتی تجلیل از قهرمانان المپیک، آسیایی، بین المللی و جهانی سال 1390 در کرج برگزار شد. وی افزود: در این زمینه مقرر شد، در مراسم ویژه ای از مدال آوران و قهرمانان آسیایی در کرج تجلیل شود.
برگزاری مراسم با محوریت حوزه ورزش شهر
این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: نخستین حرکت این مدیریت تکریم و ارج نهادن به پیشکسوتان بوده است که امید است با تعامل و همیاری سایر دستگاههای متولی در شهر بتوانیم این مراسم را بیش از گذشته به اجرا در آوریم. درویشی اظهار داشت: استان البرز به لحاظ برخورداری از پتانسیل و ظرفیت های غنی موجود، با همکاری سایر دستگاهها در شهر می تواند در راستای رفع نیازهای شهروندان فعالیتهای در خور توجهی را به انجام برساند. مدیر تربیت بدنی شهرداری کرج با بیان اینکه این مراسم همه ساله در کرج برگزار می شود افزود: اینبار این مراسم با حضور مقامات استان و شهر با محوریت حوزه ورزش شهر، انجام می شود. وی تاکید کرد: این نشستها در شهر باید ادامه داشته باشد تا از این طریق بتوان با مدیریت سایر دستگاههای اجرایی، دولتی و خصوصی از جمله آموزش و پرورش، استاندارد و ... ارتباط برقرار کنیم.





منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود