10 خرداد 1393
شماره خبر: 122932

شورای شهر کرج دغدغه فرهنگی دارد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

شورای شهر کرج دغدغه فرهنگی دارد


رئیس کمیسیون فرهنگی – اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر دغدغه های فرهنگی مدیریت شهری، خواستار برنامه ریزی در جهت آموزش و آشنائی جوانان با فرهنگ شهادت و رشادت‌ شهدای گرانقدر در هشت سال جنگ تحمیلی شد.
نشست شورای فرماندهان پایگاه های حوزه ۸ حضرت سید الشهداء شهرداری کرج به میزبانی پایگاه شهید کلانتری سازمان پایانه های بار و مسافر برگزار شد و طی آن حاضرین به بیان دیدگاه های خود در حوزه های گوناگون بویژه فرهنگی پرداختند. در این نشست که رمضان مردانی- فرمانده حوزه ۸ سیدالشهداء، مصطفی سعیدی سیرایی و سعید فیروزگاه - دبیر و رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج و فرماندهان پایگاه های بسیج در آن حضور داشتند، بر تحقق شعار سال ۹۳ که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری شده، تاکید شد. فرمانده حوزه ۸ سیدالشهداء شهرداری کرج ضمن تقدیر از زحمات فرماندهان پایگاه های بسیج تابعه از برنامه های سال جدید این حوزه در راستای اصلاح امور فرهنگی خبرداد و افزود : خانواده هفت هزار نفری شهرداری کرج به عنوان یکی از پتانسیل های فرهنگی استان البرز می تواند نقش مهمی در راستای اصلاح امور فرهنگی ایفا نماید و در این مسیر سایر ادارات را نیز با خود همراه سازد. رمضان مردانی گفت: اکنون امکانات و اختیارات برای کارهای فرهنگی موجود است و آنچه بدان نیاز داریم؛ یک «مدیریت جهادی» در سایه «عزم ملی» است که ان شاء ا... با توجهات اهل بیت علیهم السلام محبت کار فرهنگی در قلب همه ما ایجاد می شود.
شورای شهر کرج دغدغه فرهنگی دارد
در ادامه این نشست، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج از اقدامات مدیریت شهری در جهت اصلاح امور فرهنگی شهروندان و برنامه ریزی در جهت آموزش و آشنائی جوانان با فرهنگ اسلامی خبر داد و افزود:

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود