24 خرداد 1393
شماره خبر: 123898

امنیت کشور؛ مرهون چشمان همیشه بیدار سربازان گمنام امام زمان (عج) است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

امنیت کشور؛ مرهون چشمان همیشه بیدار سربازان گمنام امام زمان (عج) است


شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرج در راس هیاتی از معاونان و مدیران شهرداری این کلانشهر در هفته سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) در دیدار با مدیرکل و کارکنان اداره کل اطلاعات و امنیت استان البرز ضمن خداقوت به پاسداران حریم ولایت، بر اینکه امنیت امروز کشور مرهون چشمان همیشه بیدار سربازان گمنام و همکاران وزارت اطلاعات است، تاکید کردند.
هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) که از روز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی صاحب الزمان (عج) آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد، فرصتی برای بازخوانی نقش ممتاز مردان و زنانی است که با سلاح ایمان و بصیرت، از بدو تشکیل انقلاب اسلامی تاکنون صدها توطئه کوچک و بزرگ را خنثی کرده و همواره در کنار امام و رهبری پاسدار حریم ولایت بوده اند. امنیت زیر ساخت و مقدمه اعتلای کشور در تمام زمینه ها می باشد و قطعا در جامعه ای بدون زیر ساخت ها و چتر امنیتی، پیشرفت اقتصادی و فرهنگی حاصل نمی شود و مردم با نگرانی و استرس روزگار می گذرانند. اکنون جمهوری اسلامی ایران بدون آنکه دارای فضایی امنیتی باشد یکی از امن ترین کشورهای دموکراسی محور و مردم سالار جهان است و این موهبت الهی، مرهون عنایت ویژه حق تعالی و درایت و هوشیاری نهادهای نظامی و انتظامی و امنیتی به ویژه وزارت اطلاعات است که عنوان سربازان گمنام امام زمان (عج) بهترین تعبیر برای یاد کردن از آنان می باشد. در همین راستا و به منظور ارج نهادن به تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان البرز به ویژه مرکز استان، نشست صمیمی مدیران اداره کل اطلاعات و امنیت استان البرز و مجموعه مدیران شهرستان کرج در محل باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد و طی آن محمدجواد کولیوند، نماینده مردم کرج در خانه ملت، محمدتقی ایرانی، فرماندار شهرستان کرج، محمود دادگو، رئیس شورای اسلامی شهر و علی ترکاشوند، شهردار کرج طی سخنانی جداگانه بر نقش ممتاز وزارت اطلاعات در عرصه های مختلف خدمات رسانی تاکید کردند.
خدمت در وزارت اطلاعات عبادت است
رئیس شورای اسلامی شهر کرج در این دیدار با بیان اینکه خدمت در وزارت اطلاعات عبادت است، اظهار داشت: نقش خدمات ارزنده و ولایی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اعتلای امنیت و آرامش جامعه کاملا ملموس است و هرچه از رشادت و ایثار عزیزان بگوییم، قطعا حق مطلب ادا نمی شود. "محمود دادگو" افزود: دستگاه اطلاعاتی علاوه بر رصد کامل فعالیت های گروه های ضد نظام و خنثی سازی توطئه های آنان در راستای ناامن کردن فضای کشور، نظارت دقیقی بر عملکرد نهادهای خدمات رسان بویژه شهرداریها دارد و هر جا که لغزشی احساس نماید، با ورود به صحنه مانع از تضییع حقوق بیت المال می شود. نماینده مردم در پارلمان شهری تصریح کرد: دامنه ماموریت های وزارت اطلاعات زمان و مکان نمی شناسد و این دستگاه هر جا که احساس کند تهدیدی در کمین جان و مال و امنیت مردم و کشور است، با ورود هوشیارانه، سریع و بدون حاشیه قائله را ختم می کند و با از میان برداشتن عناصر ناامنی، مانع از خدشه دار شدن آرامش و آسایش شهروندان می شود. دادگو با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «این افتخار شما را بس که امام بزرگوارمان سینه هایتان را با مدال سربازی گمنام امام زمان(عج) مزین داشتند» بیان کرد: بنده امروز به نمایندگی از تمام مردم شریف و شهیدپرور کلانشهر کرج از نقش ارزنده و بی بدیل سربازان گمنام امام زمان (عج) در تامین امنیت و آسایش جامعه صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم..
هوشیاری وزارت اطلاعات تلاش دشمنان را ناکام گذاشته است
شهردار کرج نیز در بخش دیگری از این نشست صمیمانه با بیان اینکه هوشیاری وزارت اطلاعات تلاش دشمنان را ناکام گذاشته است، اظهار داشت: دشمنان و منافقان کوردل در طول 30 سال گذشته با ترورها و دسیسه های شیطانی خود به فکر ضربه زدن به اهداف بلند و متعالی انقلاب اسلامی بودند اما همواره در مقابل عظمت نیروهای مقتدر نظامی و امنیتی کشور با شکست مفتضحانه روبرو شده اند. علی ترکاشوند ادامه داد: خوشبختانه نیروهای امنیتی کشور با تکیه بر سلاح ایمان و پیروی از فرمایشات مقام عظمای ولایت؛ امنیت، آسایش و آرامش را برای کشور به ارمغان می آورند که جا دارد از تلاش های مخلصانه و خستگی ناپذیر این عزیزان تقدیر و تشکر ویژه ای داشته باشیم. وی افزود: بر خود می بالیم که بصیرت و آگاهی سربازان گمنام امام زمان (عج) دوشادوش ملت فهیم و با متانت ایران اسلامی، تمامی سنگرهای دفاع ازخاک و سرزمین مان، ایران را صیانت می کند.
شهردار کرج با بیان اینکه از ظرفیت این نهاد می توان در راستای تحقق اهداف و اجرای قانون بهره مند شد، گفت: راهبرد مقام معظم رهبری در سال جاری با امنیت به دست می اید و امنیت روانی می تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود