3 تیر 1393
شماره خبر: 124597

«پایگاه خبری مدیریت شهری» در ویترین برترین ها

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

«پایگاه خبری مدیریت شهری» در ویترین برترین ها


نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی با معرفی برگزیدگان در بخش های مختلف به کار خود پایان داد؛ «پایگاه خبری مدیریت شهری کرج» با ایستادن در سکوی برترین ها، موفق به کسب رتبه اول در بخش وب سایت این جشنواره شد.
نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی که به همت متخصصان روابط عمومی و با همکاری موسسه کارگزار روابط عمومی، دانشگاهها، روابط عمومی وزارتخانه ها، سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی در دو بخش رقابتی و آموزشی برگزار شد، با معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز به روابط عمومی های برتر به کار خود پایان داد. آیین اختتامیه این جشنواره شامگاه دیروز با حضور محمدرضا صادق مشاور رسانه ای رئیس جمهور، احمد مسجد جامعی رئیس شورای شهر تهران، محمد خدادی مدیرعامل خبرگزاری ایرنا، هادی کمرئی رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی، مهدی باقریان دبیر نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی و جمع کثیری از اساتید، کارشناسان و مدیران روابط عمومی سازمان های دولتی و غیر دولتی از سراسر کشور در محل سالن اجتماعات هتل ارم برگزار شد و پس از سخنرانی مقامات ارشد، برگزیدگان در بخش های مختلف معرفی و جوایز خود را از دستان مسئولان دریافت کردند. در این زمینه هیات داوران نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی پایگاه خبری مدیریت شهری کرج را در بخش وب سایت نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی ایران در صدر قرار داد و این مجموعه موفق به کسب رتبه برتر شد.
«پایگاه خبری مدیریت شهری کرج» در جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی درخشید
در همین زمینه، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرج از درخشش «پایگاه خبری مدیریت شهری کرج» در نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی خبر داد و اظهار داشت: ارگان اطلاع رسانی شورای شهر و شهرداری کرج به پاس عملکرد حرفه ای موفق به کسب رتبه اول در بخش وب سایت استانی نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی شد. علیرضا پیغمبردوست ادامه داد: بار دیگر برپایی نهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی فرصتی دست داد تا فعالان این بخش ارتباطی آثار و عملکرد خود را به بوته نقد و ارزیابی گذاشته و از منظر مقایسه و رقابت با سایر همکاران خود، آینده نویی را فرا روی خود قرار دهند. وی، با بیان اینکه جشنواره نهم با نگاهی جامع سعی کرده همگام با تکنولوژی و ضرورت های روز در حوزه تولیدات انتشاراتی مکتوب و الکترونیک حرکت کرده و هر سال نوآورهایی را در زمینه ایجاد شاخه های جدید ارزیابی فراهم آورد و خود به مثابه الگویی جهت ارتقای سطح کمی وکیفی تولیدات انتشاراتی اقدام نماید، خاطر نشان کرد: برگزاری این جشنواره فرصتی دست داد تا فعالان روابط عمومی در سراسر کشور آخرین دستاوردها، خلاقیت و نوآوری های خویش را به معرض نمایش بگذارند و در نهایت هیات داوران با ارزیابی آثار رسیده نسبت به انتخاب نفرات برتر در بخش های مختلف اقدام کرد. این مسئول از کسب رتبه نخست در بخش وب سایت استانی نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی توسط «پایگاه خبری مدیریت شهری کرج» خبر داد و اذعان داشت: این رسانه الکترونیکی که از بدو راه اندازی تاکنون زیر ساخت های اطلاع رسانی در مدیریت شهری کرج را متحول ساخته و سهم شورا و شهرداری از فضای اخبار و اطلاع رسانی را افزایش داده است، اکنون به الگویی موفق در مسیر اطلاع رسانی سازمانی تبدیل شده است . پیغمبردوست اظهار داشت: «پایگاه خبری مدیریت شهری کرج» با افزایش راندمان مدیریت شهری در حوزه اخبار و اطلاع رسانی، گزارش های متنی و تصویری جلسات، افتتاحیه ها و همایش های برگزار شده در معاونت ها، ستادها، مناطق و سازمان های تابعه مدیریت شهری و همچنین جلسات مهم استانی را در کمترین زمان ممکن به شکل حرفه ای منعکس می نماید و لحظاتی بعد در سایر خبرگزاریها و پایگاه های خبری و همچنین نشریات مکتوب استان باز انتشار می شود. به گفته مدیر روابط عمومی شهرداری کرج، «پایگاه خبری مدیریت شهری کرج» با راه اندازی بخش های خبرنامه الکترونیک، صدای مردم، ارتباط با شهردار، مجله شهروندی، اخبار عمومی، نظرسنجی، گزارش تصویری، شهرداری در هفته ای که گذشت و... که گام های رو به جلو در راستای روابط عمومی الکترونیک محسوب می شوند، موفق به پشت سر گذاشتن دیگر رقبا شد و نظر موافق هیات داوران را جهت کسب رتبه اول در بخش وب سایت استانی نهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی جلب کرد. یادآوری می شود در لوح تقدیری که با امضای هادی کمرئی، رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی و مهدی باقریان دبیر نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی تقدیم علیرضا پیغمبردوست مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرج شد، آمده است:
با سلام و احترام
برگزاری باشکوه نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی به پاس ارج نهادن به مساعی بی وقفه روابط عمومی های کشور، در عرصه فرهنگ مکتوب، اقدام ارزشمندی است که توسط انجمن متخصصان روابط عمومی با مشارکت واحدهای روابط عمومی سراسر کشور برپا گردید. از این رو با توجه به کسب موفقیت در بخش وب سایت (رتبه اول) در سطح استانی توسط آن روابط عمومی مراتب تشکر و تقدیر خود را از حسن انجام مسئولیت در قبال اهداف برگزاری این جشنواره اعلام می دارد. امید است با همدلی و تلاش بیش از پیش حضرتعالی و همکاران ساعی در روابط عمومی، شاهد شکوفایی، اعتلا و توسعه دانش علمی روابط عمومی در کشور باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود