4 تیر 1393
شماره خبر: 124628

آغاز دوره های آوزش نجوم در فرهنگسرای آسمان نما

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

آغاز دوره های آوزش نجوم در فرهنگسرای آسمان نما


مدیر فرهنگسرای آسمان نما از آغاز دوره های آموزش نجوم در این فرهنگسرا خبر داد و اظهار داشت: اسرار نهفته در آسمان، اسراری حکمت زا و حیرت انگیز است که راه یافتن درون آن طی کردن طریقی گوارا و بسیار باشکوه است.
نسیم دادمرز با اشاره به اینکه درک و دریافت عظمت آفرینش و اسرار کیهانی، با اندکی علم آموزی و نفوذ به لایه های نهفته در جو بشدت ملموس است، برگزاری دوره های آموزش نجوم در این فرهنگسرا را به منظور ارتقای سطح علمی شهروندان و آگاهی یافتن بر عظمت و جلال آفرینش و خالق هستی دانست. دادمرز افزود: نخستین جلسه از این کارگاه ها، امروز با حضور علاقمندان و دانشجویان با تدریس یکی از کارشناسان علم نجوم برگزار می شود. وی برپایی ترم تابستانه آموزشی نجوم در فرهنگسرای آسمان را در مقاطع مختلف ارزیابی کرد و ادامه داد: این برنامه آموزشی در دو روز دوشنبه و سه شنبه به اجرا در می آید که مقاطع مختلف سنی می توانند از آموزه های مرتبط با این علم برخوردار شوند.
به گفته دادمرز، دوره های مقدماتی یک و دو و آموزش برای کودکان در دو مرحله مقدماتی یک و پیشرفته برای سنین پایین برگزار می شود. همچنین خردسالان و بزرگسالان می توانند از کلاس های روزهای سه شنبه این فرهنگسرا بهره مند شوند. مدیر فرهنگسرای آسمان نمای سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج، ساعات برگزاری کلاس ها را از هشت صبح تا 12:30 ذکر کرد و افزود: علاقمندان برای شرکت در کلاس ها می توانند ضمن مراجعه حضوری یا تماس تلفنی از اطلاعات برگزاری کلاس ها باخبر شوند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود