7 تیر 1393
شماره خبر: 124832

2400 میلیون تومان اعتبار برای تشکیل باشگاه فرهنگی ورزشی پیش بینی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

2400 میلیون تومان اعتبار برای تشکیل باشگاه فرهنگی ورزشی پیش بینی شد


جلسه هم اندیشی تشکیل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری کرج با دعوت از مسئولان هیئات ورزشی و مدیران دستگاه ها و متولیان فرهنگ و ورزش استان و شهرستان تشکیل شد.
اهالی ورزش استان البرز و شهرستان کرج در سالن ابن سینای تالار شهیدان نژادفلاح کنار هم جمع شدند تا دیدگاه های خود در خصوص تشکیل این باشگاه را به اشتراک بگذارند.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج در این نشست دو ساعته که با حضور تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، با اعلام اینکه قصد سازمان بهینه ساختن فضای ورزش در شهر و پهلوان پروری است، اظهار داشت: با حمایت شورای شهر، اعتبار قابل توجهی به این اقدام اختصاص داده شده است. حسین سعیدی سیرایی این اعتبار را حدود دو میلیارد و 400 میلیون تومان عنوان کرد و عمده هدف از برگزاری این جلسه و دعوت از دست اندرکاران امر ورزش در شهر و استان را بهره مندی بهینه از اعتبارات و صرف این مبالغ در بخش های مورد نیاز با همفکری صاحب نظران دانست. سعیدی تصریح کرد: پیگیری و مدیریت تاسیس این باشگاه طبق مصوبه شورای اسلامی شهر به سازمان فرهنگی ورزشی واگذار شده و تلاش سازمان بر این است که برای صرف این اعتبار و راه اندازی باشگاه از نظرات و دیدگاه های همه اهالی ورزش بخصوص روسای هیئت های ورزشی، قهرمانان و مدیران این عرصه بهره مند شویم. وی با بیان اینکه ما قائل به مشورت هستیم تصریح کرد: البته اقدامات در حوزه اجرا دارای تفاوت هایی خواهد بود که از این جهت مساعدت و همکاری همه بخش ها و نهادها را خواهانیم. سعیدی خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد از همه نظرات و دیدگاه ها در راه اندازی هر چه بهتر این باشگاه و افزایش توان و قدرت شهر در امر ورزش چه در حوزه ورزش های همگانی چه حرفه ای بهره گیریم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود