8 تیر 1393
شماره خبر: 124878

فرهنگسراهای سازمان فرهنگی با 70 کلاس میزبان شهروندان است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

فرهنگسراهای سازمان فرهنگی با 70 کلاس میزبان شهروندان است


مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج از برگزاری ترم تابستانه فرهنگسراهای این سازمان خبر داد و اظهار داشت: نیروهای شهرداری و خانواده های آنها از تخفیف ویژه برای شرکت در این کلاس ها بهره مند خواهند شد.
حسین یوسفی با اعلام این خبر به آغاز فصل تابستان به عنوان فصل اوقات فراغت شهروندان نگریست و از شروع ترم تابستانی فرهنگسراها با کلاس های آموزشی متنوع خبر داد.
یوسفی گفت: حدود 17 فرهنگسرای این کلانشهر در این ترم دوره های آموزشی برگزار می کنند که شامل 70 کلاس است. به گفته مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج، تمامی شهروندان می توانند با حضور در این فرهنگسراها و ثبت نام ترم تابستانی از کلاس های در نظر گرفته شده برای این ترم بهره مند شوند. وی اضافه کرد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج، مقرر شده است، خانواده های شهرداری این کلانشهر از تخفیف ویژه 30 درصدی برای شرکت در کلاس ها بهره مند شوند.
برپایی نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد
این مسئول همچنین از برگزاری نمایشگاهی با عنوان مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد در فرهنگسرای کوثر این کلانشهر خبر داد. یوسفی برپایی این نمایشگاه را با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر و انجمن همیاران سلامت عنوان کرد و اظهار داشت: در این نمایشگاه که مورد بازدید مسئولانی چون معاون اجتماعی استانداری کرج قرار گرفت، دوره های آموزشی برای پیشگیری از اعتیاد برگزار می شود. وی همچنین از استقبال و حضور قابل توجه شهروندان در این نمایشگاه خبر داد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود