10 تیر 1393
شماره خبر: 125084

کسب رتبه برتر منطقه 12 درارائه خدمات وپاسخگویی به تماس های شهروندان

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

کسب رتبه برتر منطقه 12 درارائه خدمات وپاسخگویی به تماس های شهروندان


مدیر منطقه 12 شهرداری کرج از کسب رتبه برتر منطقه در ارائه خدمات و پاسخگویی به تماس های شهروندان خبر داد.
برزو سلیمانی ضمن ارائه گزارش تحلیلی ازمرکز سامانه مدیریت شهری 137 در بهمن ماه سال گذشته و فروردین ماه سال جاری با تاکید بر ضرورت پاسخگویی به نیازهای شهروندان، اظهار داشت: کسب رضایت شهروندان از اولویت های منطقه است. این مسئول با بیان اینکه شهرداری ها به عنوان یک نهاد اجتماعی، مدیریت واحد شهری را از مهمترین وظایف خود می دانند، عنوان کرد: این نهاد با ایجاد سامانه مدیریتی 137 فرصتی برای مشارکت شهروندان، بهره گیری و رضایتمندی آنان را به عنوان مخاطبان و مشتریان اصلی فراهم کرده است.
وی با اشاره به اینکه سامانه 137 پل ارتباطی و هوشمند میان شهرداری و شهروندان است، بیان کرد: با ایجاد این مهم و مکانیزم کردن پاسخگویی به معضلات و نیازمندی های اعلام شده به مجموعه شهرداری می توان در اتلاف وقت، هزینه ها و نیروی انسانی صرفه جویی کرد. مدیر منطقه 12 شهرداری کرج هدفمند کردن ماموریت های شهرداری و مشارکت شهروندان در تشخیص اولویت های شهری، همچنین برنامه ریزی بر مبنای نیاز شهری و برطرف کردن معضلات شهری را از دیگر مزایای سامانه 137 در مجموعه شهرداری ها عنوان کرد.
سلیمانی با اشاره به اینکه شهروندان منطقه 12 شهرداری کرج از بدو تاسیس شهرداری منطقه نظاره گر فعالیت های این نهاد بودند، اعلام کرد: با همکاری متقابل بین شهرداری و شهروندان تا کنون رضایت نسبی ساکنان در رفع معضلات شهری فراهم آمده است. این مسئول در ادامه اظهار داشت: منطقه 12 شهرداری کرج در پاسخگویی به بخش های مختلف فضای سبز، عمران و خدمات شهر توانست رتبه برتر را طبق اعلام سامانه مدیریت شهری کسب کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود