11 تیر 1393
شماره خبر: 125160

کانال سرحدآباد روکش پلاستیکی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

کانال سرحدآباد روکش پلاستیکی شد


معاون فنی و اجرایی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کرج از کشیدن روکش نایلونی داخل کانال سرحدآباد توسط این سازمان برای جلوگیری از هدررفت آب این کانال در طول مسیر عبوری خبر داد.
علی اصغر درویش، با اشاره به افزایش دمای هوا و کاهش بارندگی که به کاسته شدن میزان آب شهر منجر شده است، استفاده از آب این کانال را برای مصارف گوناگون از جمله آبیاری مهم ارزیبای کرد. درویش جلوگیری از هدررفت آب در این کانال را بسیار مهم دانست و گفت: مسیر حرکت آب در این کانال، از حد فاصل پارک شهید چمران تا زیرگذر پل اتوبان می باشد که طی عبور از این مسیر مقدار قابل توجهی آب از کانال خارج شده و هرز می رود. وی اضافه کرد: یکی از سریع ترین و کم هزینه ترین اقداماتی که می شد به این منظور انجام داد ایجاد پوشش نایلونی و پلاستیکی در کانال برای جلوگیری از هرز رفتن آب تا رسیدن به مقصد بود که این کار توسط سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کرج انجام شد.
معاون فنی و اجرایی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کرج، اضافه کرد: با توجه به حجم هدررفت آب در کانال، عملا انتقال آب در این محدوده طی 15 روز گذشته غیرممکن شده بود. درویش اتخاذ تدبیر و راهکار مناسب برای عایق بندی این کانال را از برنامه های سال آتی این سازمان عنوان کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود