مسیرهای ورود به دیدگاه های فرهنگی شهروندان را بیابیم
سپیدارآنلاین: گروه شهری
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج یکی از راه های ورود به خانه های مردم را از طریق تعامل با دیگر سازمان های شهرداری برشمرد و اظهار داشت: باید بتوانیم از ظرفیت دیگر سازمان ها از جمله میادین برای ارسال پیام های فرهنگی به شهروندان بهره برداری کنیم.
حسین سعیدی سیرایی گفت: این سازمان به دلیل امکانات و تماس های روزانه ای که با شهروندان برقرار می کند، قابلیت بسیار خوبی برای ایجاد ارتباط موثر با شهروندان دارد.
سعیدی به استفاده سازمان فرهنگی – ورزشی از این ظرفیت ها اشاره کرد و گفت: روزانه حدود 70 هزار نفر به این بازار روزها مراجعه کرده و از خدمات و امکانات موجود در آن استفاده می کنند. به گفته سعیدی، می توان از این طریق بسیاری از پیام های فرهنگی را در اختیار مراجعه کنندگان قرار داد. وی یکی از مهم ترین پیام هایی که از این کانال می توان به گوش شهروندان رساند را ترویج حقوق شهروندی دانست و بیان کرد: مردم باید نسبت به حقوق خود از جمله حقوق همسایگی، حقوق فردی و اجتماعی خود در شهر آگاه بوده و با اشراف و آگاهی بیشتری در محیط پیرامون خود تردد کنند. سعیدی از دیگر اقدامات و برنامه های این سازمان برای ایجاد تعامل بیشتر با شهروندان را استفاده از امکانات دیگر دستگاه ها از جمله آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: برخی اقدامات از جمله تعامل با آموزش و پرورش در خصوص استفاده از حیاط مدارس برای ورزش و اموری از این دست، هم اکنون در دستور کار این سازمان قرار دارد. وی تاکید کرد: باید کار را از پایه آغاز کرده و در همه حوزه ها با برنامه ریزی پیش رویم.