15 تیر 1393
شماره خبر: 125329

کوچه های امام حسین حصارک بالا آسفالت شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

کوچه های امام حسین حصارک بالا آسفالت شد


مدیر منطقه 6 شهرداری کرج از انجام عملیات آسفالت و جدل گذاری در کوچه های امام حسین حصارک بالا خبر داد.
عباس حق محمدلو با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای تسهیل در تردد شهروندان کوچه های خیابان امام حسین حصارک بالا روکش آسفالت و جدول گذاری شد.
وی افزود: هدایت آب های سطحی در این معابر نیز از دیگر اقدامات انجام شده می باشد. این مسئول انجام این عملیات را در کوچه های شهیدان نساجان، آشتیانی، زارع، خواجه احمد، نادری و توسلیان عنوان کرد که ادامه این عملیات در حال اجرا می باشد. حق محمدلو در ادامه انجام عملیات ترمیم و روکش آسفالت کوچه های منشعب به خیابان شهید مفتح (چپردار) شامل بن بست حسینی ، مقابل حسینیه قمر بنی هاشم و خیابان 109 را در دستور کار شهرداری منطقه 6 بیان کرد. مدیر منطقه 6 شهرداری کرج یاد آور شد: لکه گیری سطح منطقه کماکان ادامه دارد و به صورت مستمر در حال اجرا می باشد.
ساختمان عمران و خدمات شهری در مرحله سفت کاری
عباس حق محمدلو در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به اتمام سقف چهارم ساختمان عمران و خدمات شهری این منطقه از آغاز عملیات سفت کاری ساختمان مذکور خبر داد. وی ادامه داد: هدف از راه اندازی این ساختمان کاهش رفت و آمد های مکرر شهروندان به ساختمان ادارای شهرداری منطقه 6 و سهولت در انجام امور شهری شهروندان است.
مدیر منطقه 6 شهرداری کرج خاطرنشان کرد: با توجه به وسعت جغرافیایی منطقه 6 و تراکم جمعیت در این منطقه احداث ساختمان مجزای عمران و خدمات شهری جهت ارائه خدمات مطلوب ملموس است که در به ثمر رساندن این مهم در شهرداری منطقه اقدمات خوبی انجام شده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود