21 تیر 1393
شماره خبر: 125679

اتمام عملیات جدول گذاری خیابان افشار زاده در بلوار خلیج فارس

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اتمام عملیات جدول گذاری خیابان افشار زاده در بلوار خلیج فارس


رئیس اداره عمران منطقه 10شهرداری کرج،از اتمام عملیات جدول گذاری خیابان افشارزاده در بلوار خلیج فارس(جاده شهریار) و همچنین اتمام فازاول عملیات جدول گذاری و بهسازی آسفالت خیابان شهید درخشان(منظریه)این منطقه خبر داد.
سید محمد رضا حسینی افزود: در راستای طرح جهادی بهسازی و بازسازی معابر اصلی و فرعی منطقه عملیات جدول گذاری خیابان افشارزاده واقع در بلوار خلیج فارس (جاده شهریار)به متراژ300 متر طول در کمترین مدت زمانی به اتمام و مورد بهره برداری شهروندان قرار گرفت. وی ضمن بیان این مطلب که طبق برنامه پیش بینی شده عملیات بهسازی آسفالت این خیابان در دستور کار این اداره قرار دارد بیان کرد: براساس تدابیر مدیر منطقه و برنامه ریزی های بعمل آمده ، تمام خیابان ها ، محلات و کوچه هایی که نیاز به ترمیم و یا روکش آسفالت دارند،شناسایی و عملیات ترمیم و روکش آسفالت در این مناطق در حال اجرا است. این مسئول افزود: دو طرح عمرانی پیاده روساز ی بلوار شهیدان بخشی و اصلاح هندسی بلوار طالقانی –تقاطع بلوار حضرت رسول اکرم(ص) که در راستای ادامه بزرگ راه شهید همت می باشد،با طی نمودن مراحل ساخت بزرگراه توسط وزارت راه و شهرسازی،تعریض این دو بلوار تملک و تخریب آن از وظایفی بود که بر عهده شهرداری کرج و بالاخص شهرداری منطقه ده کرج سپرده شده بود که این کار به نحو احسن صورت گرفت و امیدواریم بقیه تملکات جهت ادامه این بزرگراه در اسرع وقت و با تامین منابع مالی صورت پذیرد تا ضمن صرفه جویی در وقت و سرمایه همشهریان در ساختن ایران اسلامی گامهای موثری را برداشته باشیم.
اتمام فازاول عملیات جدول گذاری و بهسازی آسفالت خیابان شهید درخشان
رئیس اداره عمران منطقه 10 شهرداری کرج، همچنین از اتمام فاز اول جدول گذاری، اصلاح هندسی و بهسازی آسفالت خیابان شهید درخشان(منظریه)خبرداد. سید محمد رضا حسینی افزود:این پروژه که در راستای اهداف اداره عمران این منطقه و با رویکرد یکسان سازی و بهسازی معابر اصلی و فرعی شهری می باشد،از ابتدای اردیبهشت ماه سال 93 آغاز و فاز اول این پروژه به اتمام رسید. وی ضمن بیان این مطلب که دو هزار متر طول از خیابان شهید درخشان در این پروژه جدول گذاری و یکسان سازی شده است بیان کرد: خیابان شهید درخشان یکی از معابر مهم منطقه می باشد که به دلیل ساخت و سازهای متعدد و فراوان شکل و ساختار قدیمی آن از بین رفته بود که با همت و تلاش شبانه روزی همکاران اینجانب در واحد عمران اصلاخ هندسی و بهسازی آسفالت این معبر مهم به اتمام رسید. رئیس اداره عمران منطقه در پایان ضمن اشاره به این مطلب که براساس برنامه ریزی های بعمل آمده بعد از اتمام عملیات جدول گذاری خیابان شهید درخشان خیابان اصلی شهرک منظریه، جدول گذاری خیابان شهید عباسی شرقی از خیابانهای فرعی منشعب به این خیابان آغاز و در آینده ای نزدیک به اتمام می رسد، خاطر نشان کرد: بعد از عملیات جدول گذاری خیابان عباسی شرقی، پیاده رو سازی و بهسازی فضای سبز خیابان شهید درخشان در دستور کار این واحد قرار گرفته است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود