22 تیر 1393
شماره خبر: 125745

تندیس افق 2020 فدراسیون IPPF به علی حاج کاظم اهدا شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تندیس افق 2020 فدراسیون IPPF به علی حاج کاظم اهدا شد


با حضور مرضیه افخم سخنگوی ورزات امور خارجه، تندیس افق 2020 فدراسیون IPPF از سوی انجمن سلامت خانواده ایران به علی حاج کاظم، رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج اهدا شد.
این تندیس به 38 نفر از حامیان انجمن سلامت خانواده ایران و سفیران حسن نیت اهدا شد و از پیشکسوتان، اعضا و داوطلبان جوان تقدیر به عمل آمد. بنابراین گزارش این تندیس در نشست مسئولان، بخش های دولتی، غیر دولتی، بین المللی و خصوصی که به مناسبت ضیافت افطار در هتل پارسیان اوین برگزار گردید به حامیان این انجمن و سفیران حسن نیت اهدا شد. در این نشست که با حضور 166 نفر برگزار شد، دکتر خلیلی رئیس انجمن سلامت خانواده ایران در خصوص افق 2020 فدراسیون IPPF با موضوع 10 هدف اعلام شده از سوی فدراسیون مطالبی را ارائه کرد. تندیس های افق 2020 با حضور دکتر شهریاری افشار، عضو هیئت مؤسس انجمن و رئیس کمیته اجرایی انجمن های منطقه جنوب آسیا فدراسیون IPPF و مرضیه افخم، سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی و رسانه ای وزارت امور خارجه به 38 نفر از حامیان انجمن و سفیران حسن نیت اهدا شد.
10 اهداف IPPF برای افق 2020
در این نشست به 10 اهداف IPPF برای افق 2020 اشاره شد که از جمله این اهداف، تهیه برنامه عمل برنامه های بهداشت و حقوق باروری پس از سال 2015 تا 2020، افزایش دسترسی به خدمات بهداشت و حقوق باروری به میزان 50 درصد بالاتر در سال 2020، حذف کلیه تبعیض بین زنان و دختران به منظور دسترسی به خدمات بهداشت و حقوق باروری تا این افق می باشد. تشخیص حقوق باروری و جنسی به عنوان یکی از اجزای حقوق بشر تا سال 2020، درگیر کردن جوانان در سیاست های سلامتی خودشان، فراهم کردن خدمات ادغام یافته بهداشت و حقوق باروری و HIV/AIDS نیز از دیگر اهداف فدراسیون IPPF می باشد. در این نشست همچنین به کاهش حداقل 50 درصد نیازهای برآورده نشده در برنامه های بهداشت باروری و تنظیم خانواده تا سال 2020 و آموزش ادغام یافته سلامت باروری و جنسی برای همه تا افق تعیین شده به عنوان اهداف IPPF اشاره شد. کاهش مرگ و میر مادران در زمینه سقط های غیر ایمن به میزان 75 درصد و اختصاص منابع کافی برای اجرای برنامه تا سال 2020از دیگر اهداف فدراسیون IPPF است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود