آغاز پروژه اتوماسیون و ساماندهی پرونده ها در منطقه 8 کرج
سپیدارآنلاین: گروه شهری
معاون اداری مالی منطقه 8 شهرداری کرج از راه اندازی پروژه ساماندهی پرونده های بایگانی در این منطقه خبر داد.
حیدری در جلسه ساماندهی اطلاعات بایگانی اتوماسیون شهرسازی و مکانیزه کردن پرونده های بایگانی منطقه 8 شهرداری کرج بر ضرورت استفاده از فناوری های نوین به منظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان تاکید کرد. این مسئول اضافه کرد: از آنجاییکه ساماندهی تمام پرونده ها گامی بسیار مهم در تسهیل و سرعت بخشی به خدمات مراجعان است اظهار داشت: با راه اندازی اتوماسیون زمینه برای سایر سیستم های الکترونیکی در منطقه فراهم می شود. وی با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: اجرای پروژه مذکور باید با تعامل میان منطقه و سازمان فاوا تسریع شود تا امکان ارائه خدمات الکترونیکی مطلوبتر به شهروندان منطقه فراهم شود. معاون اداری مالی منطقه 8 شهرداری کرج در این جلسه پاسخگویی سریع و شفاف به ارباب رجوع را مهم ارزیابی کرد و گفت: اساس و مبنای سیاست های تدوین شده شهرداری، پاسخگویی به نیاز شهروندان است. حیدری یادآور شد: با ایجاد وحدت رویه بین مسئولان، شفاف سازی و راه اندازی اتوماسیون در انجام امور مراجعان تسریع خواهد شد. شایان ذکر است این جلسه با حضور جمعی از مسئولان منطقه و سازمان فاوا در دفتر معاونت اداری مالی منطقه تشکیل شد و در این جلسه هماهنگی های لازم جهت آغاز فرایند ساماندهی و استقرار گروهی از نیروهای سازمان متشکل از 30 نفر به منظور اجرای طرح اتوماسیون و ساماندهی حدود 70 هزار پرونده ملکی صورت گرفت و برآورد زمانی این امر تا اتمام پروژه حداقل یکسال پیش بینی شد.