24 تیر 1393
شماره خبر: 125914

گردش فیزیکی نامه های اداری حذف شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

گردش فیزیکی نامه های اداری حذف شد


مدیر منطقه 4 شهرداری کرج از حذف گردش فیزیکی نامه های اداری در منطقه خبر داد و افزود: سیستم اتوماسیون اداری در منطقه راه اندازی شد.
مجید کمالی نژاد کاهش بروکراسی، تسریع در پاسخگویی، صرفه جویی اقتصادی و در نهایت روانسازی انجام فعالیت ها را از مزیت های وجود یک سیستم مناسب و سریع اتوماسیون اداری نام برد. این مسئول ضمن تاکید بر تکریم ارباب رجوع، راه اندازی سیستم اتوماسیون اداری را در تحقق این مهم امری ضروری دانست و با اشاره به اینکه مکاتبات اداری یکی از پرحجم ترین و در برخی مواقع مشکل ترین فعالیت یک سازمان به حساب می آید، اظهار داشت: وجود یک سیستم نامناسب در مکاتبات اداری، اتلاف زمان، صرف انرژی بیشتر، افزایش هزینه ها و در نتیجه عدم بهره وری سازمان را به دنبال دارد. وی با اشاره به اهمیت سهولت امور جاری شهروندان بر تسریع در اجرای سیستم اتوماسیون اداری در منطقه 4 شهرداری کرج تاکید کرد. مدیر منطقه 4 شهرداری کرج یکپارچه سازی تمامی بخش های اداری را از مهم ترین مزایای اجرای طرح اتوماسیون در ساختار شهرداری عنوان کرد.
کمالی نژاد اظهار داشت: کاهش خطای انسانی و افزایش دقت و سرعت در جمع آوری و ثبت اطلاعات در بانک اطلاعاتی سیستم از دیگر ره آورد های مثبت اجرای این طرح است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود