31 تیر 1393
شماره خبر: 126293

اجرای عملیات جدول گذاری كانیوا در منطقه 7 کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اجرای عملیات جدول گذاری كانیوا در منطقه 7 کرج


مسئول عمران منطقه 7 شهرداری کرج از اجرای عملیات جدول گذاری کانیوا در منطقه خبر داد و گفت: انجام این عملیات به وسیله عوامل و نیروهای عمرانی صورت گرفته است.
توحیدی با اعلام این خبر گفت: طی بازدید میدانی از سطح منطقه اجرای عملیات جدول کانیو در شمال و جنوب خیابان گلستان26 به متراژ 270 متر در دستور کار قرار گرفته و عملیاتی شد. این مسئول رفع مشکلات و معضلات معابر این منطقه را از خروجی های مثبت اجرای این عملیات عمرانی ذکر و عنوان کرد: هدف از اجرای طرح های عمرانی در بعد گستره رفع خلاهای زیرساختی در ساختارهای شهری است که به تبع آن مشکلات و معضلات مرتبط با عمران سطح معابر رفع می شود. وی در ادامه بهسازی و جدول گذاری معابر را نیازی ضروری و اقدامی زیربنایی ذکر و عنوان کرد: با توجه به اینکه اکثر خیابان ها و معابر شهر از قدمت زیادی برخوردار است، زیر سازی از اهمیت زیادی برخوردار است. توحیدی عنوان کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته در این منطقه همسطح سازی و بهسازی16 دریچه در تقاطعات و خیابان های سطح منطقه بود که به شکل جدی در این منطقه در حال اجرا است.
مسئول عمران منطقه 7 شهرداری کرج، تعهد شهرداری ها را در خصوص اجرای برنامه های هدفمند در راستای تحقق توسعه و عمران شهر یادآور شد و افزود: مدیریت شهری با در نظر داشتن این مهم نسبت به انجام اقدامات عمرانی در سطح شهر تلاش می کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود