5 مرداد 1393
شماره خبر: 126555

قدردانی از حضور حماسی مردم کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

قدردانی از حضور حماسی مردم کرج


رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر امروز و در جلسه رسمی این پارلمان مردمی با قرائت نطقی انزجار دنیای اسلام را از فجایع غزه اعلام و از حضور حماسی مردم کرج در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد.
((بسم الله القاسم الجبارین))
دنیای کفر به سرکردگی آمریکای جنایتکار بار دیگر خوی درندگی خود را به دست خلف نامشروع خود یعنی رژیم غاصب صهیونیستی و جنایتکاران تاریخ که منطقی جز نسل کشی و ویران کردن خانه های فلسطینیان و قتل عام فرزندان و زنان و مردم بی دفاع مظلوم غزه را ندارند آشکار کرده و چهره تازه ای از دد منشی و درنده خویی خود را به نمایش دیدگان جهانیان گذاشتند. این جنایت ها با کدامین قوانین حقوق بشر بر خواسته از دنیای متمدن قرن حاضر منطبق می باشد. امروز چنگال های استکباری غرب و اسراییل خبیث دیو صفتانه حلقوم انسان های آزاد منش را دریده و منطقی جز زور و ارعاب و وحشی گری ندارند. در دنیای مه آلود تعریف شده جنایتکاران، ملت های مظلوم و بی دفاع جایگاهی نداشته و بلکه محکوم به فنا هستند . این منطق سازمان ملل که مدعی دفاع از ملت های آزاد جهان می باشد بوده و نه تنها منافع ملت های مظلوم را در نظر نمی گیرند بلکه خود بعنوان هموار کننده جنایت و نسل کشی سران صهیونیستی با آن رژیم خائن همراهی کرده و خیانتهای آنها را تو جیه می کنند. امروز منطق زور و چپاولگری مدعیان دفاع از حقوق بشر را باید با مقاومت مسلحانه و وحدت و همدلی دنیای اسلام پاسخ داده و حرکت های سران فاسد و خائن کشور های عربی که داعیه اسلام و دفاع از محرومین را دارند را این گونه پاسخ داده که ظلم و جور روزی دامن شما خیانت کاران را گرفته و زمینه رسوایی شما را فراهم خواهد کرد. ملت بزرگ ایران خصوصا مردم وفادار انقلابی استان البرز و شهر کرج با حضور حماسه ساز خود در راه پیمایی روز قدس سال 1393 جنایت های بی شرمانه و خبیثانه رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرده و برگه زرینی دیگری در تاریخ حمایت های خود از مردم قهرمان غزه را به نمایش گذاشتند لذا ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات پیشاپیش فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک عرض نموده و تلاش و همت همه آحاد مردم و مسولین محترم در نمایش قدرت مردم ظلم ستیز استان البرز تشکر و قدردانی نموده و امید واریم با نابودی اسراییل غاصب زمینه رهایی ملت بی پناه فلسطین فراهم وانشا اله نماز وحدت مسلمین به امامت ولی امر مسلمین جهان در مسجد الاقصی اقامه گردد.

انشاالله
والسلام علیکم ورحمته اله
مرگ بر اسراییل ،درود بر فلسطین
شایان ذکر است در ابتدای این نشست محمود دادگو رئیس شورای شهر کرج نیز در سخنانی به نمایندگی از اعضای شورای شهر کرج از حضور پرشور مردم همیشه در صحنه کرج در راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم مظلوم غزه قدردانی کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود