13 مهر 1391
شماره خبر: 12661

عملكرد مطلوب منطقه 6 در نیمه نخست سال

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

عملكرد مطلوب منطقه 6 در نیمه نخست سال

سپیدار آنلاین: مدیر منطقه 6 شهرداری کرج از عملكرد مطلوب اين منطقه در زمينه فعاليت هاي عمراني، خدمات شهري و فضاي سبز در نيمه نخست سال جاري خبر داد.
عباس حق محمدلو با اشاره به اينكه منطقه 6 شهرداري كرج طی شش ماه نخست سال جاري به همت كاركنان منطقه اقدامات مطلوبي را انجام داده است، افزود: اين منطقه طي مدت ذكر شده حجم بالايي از عمليات عمراني را نيز اجرايي كرده است. وی اتمام روکش و آسفالت بلوار دهستانی، بوستان رز، لاین غربی بلوار خوارزمی و بلوار 16 متری را از جمله اقدامات صورت گرفته در این منطقه عنوان کرد. این مسئول در ادامه از اتمام لگه گیری معابر حیدرآباد و کوچه های باغستان خبر داد و با بيان اينكه بازسازی بوستان نرگس نیز در مرحله پایانی می باشد، افزود: در آینده ای نزدیک شاهد اتمام اين پروژه نيز خواهيم بود.
تدوين و برنامه ريزي برنامه هاي نيمه دوم سال
مدیر منطقه 6 شهرداري كرج در ادامه از تدوین و برنامه ریزی عملیات عمرانی، فضای سبز و خدمات شهری در نیم دوم سال خبر داد و گفت: طی برنامه ریزی صورت گرفته روکش آسفالت چهار باندی بلوار ظفر، خیابان 350 متری، قسمتی از بلوار باهنر، خیابان قلم، بلوار باغستان از خیابان تختی تا میانجاده در دستور کار مسئولان اين منطقه قرار دارد. وی همچنين با اشاره به اجرای روکش و آسفالت خیابان 11 شرقی شاهین ویلا و بخشی از خیابان شهید بهشتی عنوان كرد: لاین شرقی بلوار خوارزمی در دست اقدام است و تا پایان سال جاری پوشش نهر دلمبر، و برخی از خیابان های گلدشت نیز به اتمام مي رسد. حق محمدلو در خصوص عملیات فضای سبز به بازسازی بوستان نرگس، بوستان یاسر و بوستان عدل حیدرآباد اشاره کرد و گفت: بازسازی این بوستان ها نیز طی چند ماه اخیر انجام مي شود.



منبع: کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود