12 مرداد 1393
شماره خبر: 126718

برخورد با ساخت وساز غیر مجاز در منطقه 10

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

.

 برخورد با ساخت وساز غیر مجاز در منطقه 10


معاون خدمات شهری منطقه 10 شهراری کرج گفت: برخورد قانونی و قاطع با ساخت و سازهای غیر مجاز یكی از برنامه های مهم و اساسی این معاونت در سال 93 می باشد.
بابک وسیله بر، افزود: در راستای برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در این منطقه ،طی عملیات اجرایی و با هماهنگی و همکاری عوامل اجرایی از یک مورد ساخت و ساز غیر مجاز در خیابان اهری، نسترن 9 جلوگیری به عمل آمد. وی ادامه داد: مالک ملک مورد نظر قصد احداث طبقه مازاد بر پروانه ساخت را داشت که بلافاصله بعد از دریافت گزارش عوامل کنترل و نظارت به محل مورد نظر اعزام شدند. وسیله بر، ضمن تقدیر و تشکر از همکاری عوامل نیروی انتظامی شهرستان فردیس در اجرای چنین ماموریتهایی اظهار داشت: مالک به محض مشاهده عوامل اجرایی منطقه، اقدام به درگیری شدید با آنها کرد که با دخالت به موقع پلیس،از ادامه کار جلوگیری شد. وی ضمن بیان این مطلب که در سال 93 ، با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز به شدت برخورد و با متخلفین طبق قانون رفتار خواهد شد،افزود :شهروندان می توانند قبل از خرید املاک قولنامه ای ضمن مراجعه به اداره شهرسازی شهرداری محل سکونت خود علاوه بر آگاهی از قوانین و حقوق شهروندی،خریدی با اطمینان و مطمئن داشته باشند. وسیله بر، پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز قولنامه ای و ارائه راهکار مناسب در این خصوص را ضروری عنوان کرد و از جمله پیامدهای این موضوع را به وجود آمدن سیمای نامناسب شهری و بروز خطرات جانی و مالی برای مالکان و خریداران دانست.
وی در پایان اظهار داشت: با هماهنگی های صورت گرفته با مقامات قضایی و گشت های شبانه روزی در راستای داشتن شهری زیبا و عاری از ساخت و سازهای غیر مجاز گام برخواهیم داشت.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود