13 مرداد 1393
شماره خبر: 126776

نصب بیش از 800 مترمربع تابلوهای هدایت مسیر دروازه ای

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

نصب بیش از 800 مترمربع تابلوهای هدایت مسیر دروازه ای


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج خبر داد: از ابتدای سال جاری بیش از 800 متر مربع تابلوهای هدایت مسیر دروازه ای در سطح شهر نصب شده است.
احمد افضلی با اعلام این خبر افزود: تابلوهای هدایت مسیر نقش مهمی در تامین ایمنی همچنین هدایت شهروندان در مسیرهای تعیین شده شهری دارد. وی گفت: علاوه بر این تابلوهای هدایت مسیر دسترسی به مسیرهای مورد نظر را ممکن می سازد ضمن آنکه موجب جلوگیری از بروز ترافیک کاذب نیز می شوند. این مسئول عنوان کرد: در همین راستا با توجه به دستور شهردار جهت جذب بودجه های استانی حوزه معاونت حمل و نقل اقدام به تکمیل بخشی از تابلوهای هدایت مسیر در سطح شهر کرج کرده است که به تبع آن بیش از 800 متر مربع تابلوهای هدایت مسیر دروازه ای در سطح کرج در ظرف کمتر از 30 روزکاری جانمایی و نصب شد. افضلی با بیان اینکه تاکنون در کرج نصب این حجم تابلو هدایت مسیر بی سابقه بوده است، گفت: این تابلو ها در مسیر اصلی مانند بلوار جمهوری، شهید بهشتی، بلوار سرداران و امامزاده محمد نصب شده است.
تابلوهای هدایت مسیر مهم ترین عامل در خوانا شدن شهر
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج، تابلوهای هدایت مسیر را مهم ترین عامل در خوانا شدن شهر ذکر و عنوان کرد: افراد نا آشنا با معابر شهری با کمک این تابلوها می توانند مسیر خود را برای رسیدن به مقصد مورد نظر دنبال کنند. افضلی، نقش استاندارد سازی تابلوهای هدایت مسیر در کاهش ترافیک و توقف های غیر ضروری را یادآور شد و افزود: با توجه به بررسی های به عمل آمده در راستای بهبود عبور و مرور یکی از نیازهای اصلی شهر کرج تکمیل تابلوهای هدایت مسیر در انواع مختلف دروازه ایی، صلیبی، کنسولی و پلیس آگاهی در شهر کرج می باشد. وی با تاکید بر ضرورت توسعه فضاهای تردد در سطح شهر، گسترش معابر شهری را مهم ارزیابی کرد و گفت: بر این اساس اراده مدیریت شهری بر آن است تا با انجام پروژه‌های شهری از ناهمگونی‌های سطح شهر کاسته و آسایش و آرامش هر چه بیشتر شهروندان را تأمین ‌کند. افضلی عنوان کرد: پرهیز از تشتت بصری در عناصر و تجهیزات ترافیکی و ایجاد وحدت رویه در انجام پروژه های شهری از اقدامات مهمی است که در دستور کار مدیریت شهری و به تبع آن معاونت حمل و نقل ترافیک قرار دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود