22 مرداد 1393
شماره خبر: 127291

گره های مالی سازمان فرهنگی گشوده می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 گره های مالی سازمان فرهنگی گشوده می شود


مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج برگزاری جلسه مشترک مدیر حسابرسی شهرداری مرکز و مدیر مالی سازمان را در راستای اصلاح و بهبود شرایط مالی این سازمان و وضعیت قراردادها عنوان کرد.
حسین یوسفی با اعلام این مطلب اظهار داشت: در جلسه مشترکی که میان مدیران مالی و حسابرسی شهرداری مرکز با مدیرعامل، مسئولان حسابرسی و مالی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج در سازمان فرهنگی برگزار شد، راهکارهای بهبود شرایط مالی سازمان و نحوه اجرایی شدن قراردادهای منعقده با شهرداری مرکز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
یوسفی بیان کرد: در این جلسه که قدیری؛ مدیر حسابرسی مرکز و احمدی؛ مدیر مالی شهرداری مرکز حضور داشتند، مدیر مالی سازمان به ارائه گزارشی از عملکرد این واحد در سازمان پرداخت. وی اضافه کرد: تبادل نظر درباره نحوه اجرایی شدن قراردادهای منعقده برای تکمیل و تجهیز مراکز فرهنگی – ورزشی و رفع و چاره اندیشی برای مشکلات و دغدغه های مالی سازمان میان مسئولان حاضر در جلسه مطرح شد. مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج با اشاره به نیاز مبرم مراکز مختلف فرهنگی ورزشی سازمان به تجهیزات به روز و پیشرفته، تاکید کرد: این تعامل و جلسات مشترک برای حل مشکلات و تجهیز مراکز بسیار مفید و موثر خواهد بود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود