27 مرداد 1393
شماره خبر: 127586

ماه مهر بر دیوار مدارس علامه طباطبایی و شهدای معراج رنگ آمیزی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ماه مهر بر دیوار مدارس علامه طباطبایی و شهدای معراج رنگ آمیزی شد


مدیر منطقه 1 شهرداری کرج از رنگ آمیزی مدارس علامه طباطبایی و شهدای معراج در این منطقه خبر داد و عنوان کرد: اجرای عملیات عمرانی در راس امور منطقه قرار دارد.
سید رضا مساعد با بیان اینکه این اقدام توسط واحد زیباسازی منطقه انجام شده است، گفت: در اجرای این پروژه مدرسه علامه طباطبایی با بیش از 400 متر و مدرسه شهدای معراج با بیش از 380 متر رنگ آمیزی و طراحی شد. وی، هدف از اجرای این اقدام را آماده سازی مدارس سطح منطقه برای ورود به سال جدید تحصیلی ذکر و عنوان کرد: در آستانه فرا رسیدن سال تحصیلی رنگ آمیزی و طراحی مدارس منطقه با طرح های زیبا در دستور کار قرار گرفت که پس از انعقاد قرارداد و تامین اعتبار مالی اقدامات لازم صورت می گیرد.
مساعد، همچنین از رنگ آمیزی 80 در صد دیوارهای سطح منطقه خبر داد و عنوان کرد: ادامه عملیات رنگ آمیزی دیوارهای مناطق در ماه های آینده انجام می شود.
اجرای عملیات عمرانی در راس است
مدیر منطقه 1 شهرداری کرج در ادامه با بیان اینکه اجرای عملیات عمرانی در راس امور و اولویت های منطقه است، عنوان کرد: از جمله این اقدامات تراش و روكش آسفالت در بلوار اقاقیا و بلوار طالقانی شمالی خیابان میخك به متراژ سه هزار و 400 متر است. مساعد با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی حوزه عمران منطقه از جمله این اقدامات را توزیع و پخش آسفالت ذکر و عنوان کرد: بر اساس عملکرد ارائه شده از سوی این حوزه خیابان میخک در بلوار طالقانی شمالی و خیابان واریانی به متراژ سه هزار متر با هزینه ای بالغ بر 60 میلیون تومان آسفالت شد. وی ادامه داد: در بلوار اقاقیا خیابان فردوس جنوبی در مساحت 400 متر با هزینه ای بالغ بر 80 میلیون تومان تحت پوشش اجرای عملیات تراش و آسفالت شد. این مسئول به انجام عملیات لکه گیری بلوار اقاقیا در لاین شمالی به صورت مقطعی و با استفاده از دستگاه تراش اشاره کرد و گفت: این اقدام ظرف مدت سه روز انجام می شود.
اجرای عملیات جدول گذاری و زیرسازی كوچه هنرمندی
مدیر منطقه 1 شهرداری کرج از اجرای عملیات جدول گذاری و زیرسازی کوچه "هنرمندی" واقع در خیابان برغان خبر داد و افزود: این عملیات عمرانی هم اکنون در کوچه های آزادی به طول 250 متر و با هزینه ای بالغ بر 20 میلیون تومان در حال اجراست. وی گفت: این کوچه ها با حجم خاکی هزار مترمربع و با حجم 150 تن آسفالت و با صرف هزینه ای بالغ بر 40 میلیون تومان در حال بهسازی وجدول گذاری است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود