27 مرداد 1393
شماره خبر: 127637

آزادگان بی ادعا از قدردانی؛ تجلیل شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

آزادگان بی ادعا از قدردانی؛ تجلیل شدند


طی برگزاری مراسمی در منطقه 4 شهرداری کرج با حضور مدیر منطقه از دو تن از آزادگان سرافراز دفاع مقدس، سیدرضا میرغفاری و منصورخاکزاد تجلیل شد.
مجید کمالی نژاد در این آیین با بیان اینکه، ایران اسلامی دوران سخت و طاقت فرسای جنگ تحمیلی را با عزت و اقتدار پشت سر گذاشته است، گفت: در این دوران هشت ساله ايران با حمایت و پشتیبانی زنان و مردان غيور برای فرداي بهتر با دل و جان در مقابل دشمنان ايستادگی کرد. کمالی نژاد افزود: جوانان ایرانی با غیرت و شرف در برابر آتش سراسر خشم دشمن سينه سپر كردند تا از مردم در برابر تهدید دشمن دفاع و استقلال و آزادي را برای آیندگان تضمین کنند و در راه رسیدن به این هدف والا و الهی جان خود را تقديم هم كردند. وی عنوان کرد: دلاورمردان ایرانی برای پاسداری از میهن به نداي رهبر خود لبيك گفتند و تا پاي جان براي شرف و ناموس خود، براي عزت و سربلندي و براي امنيت و آسايش ملت در برابر نامردان تاريخ ايستادند.
رایحه خوش ایثار هنوز در خاک ایران جاری است
مدیر منطقه 4 شهرداری کرج در ادامه با بیان اینکه رایحه خوش ایثار هنوز در خاک ایران جاری است گفت: شهداء، ایثارگران و آزادگان با گذشتن از جان خود ارزشمند ترین و گرانقدرترین هدیه را به ملت تقدیم کردند و مردم نیز باید آگاه باشند که استقلال و آزادگی میهن را یادگاری از رزمندگان بزرگ منش و بی ادعا دارند. کمالی نژاد تاکید کرد: ایران و هر آنچه امروز به عنوان دستاوردهای انقلاب به آن می بالیم را از گذشت و ایثار آزادگان و شهدا داریم پس باید در صیانت و حفظ آن کوشا باشیم. وی خطاب به آزادگان گفت: درود بر شما كه با تحمل شكنجه ها و صبر و بردباري در برابر سختي هاي دوران اسارت در زندان هاي مخوف رژيم بعث آن هم در فضايي آكنده از عطر كربلاي حسيني سرزميني كه هنوز طنين زنگ كاروان اسيران اهل بيت را در ياد و خاطره خود دارداز نخستين سپيده هاي بازگشت به وطن تاكنون همواره منشاء خير، بركت و سربلندي بوده ايد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود