4 شهریور 1393
شماره خبر: 128144

روند صعودی اقدامات عمرانی در منطقه 7 کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

روند صعودی اقدامات عمرانی در منطقه 7 کرج


مدیر منطقه 7 از روند صعودی اقدامات عمرانی در این منطقه خبر داد و گفت: اقدامات عمرانی در صدر برنامه های اجرایی شهرداری منطقه 7 قرار دارد که با توجه به ارزیابی های صورت گرفته در حال حاضر خروجی های مثبتی را همراه داشته است.
حسین شریف کاظمی با بیان اینکه اقدامات عمرانی از برنامه های اولویت دار منطقه7 شهرداری کرج است، افزود: محور اجرای این برنامه ها تحقق وعده های مدیریتی در خصوص خدمات رسانی بهینه به شهروندان است. وی اظهار داشت: سیاست گذاری در مدیریت شهری و به تبع آن در مناطق تحت پوشش، رسیدن به اهداف و سیاست هایی را به دنبال دارد که بر اساس آن ساختار مدیریت شهری به نحو مطلوب و رضایت بخشی شکل می گیرد. این مسئول افزود: اقدامات عمرانی صورت گرفته در سطح منطقه حاکی از آن است که وضعیت مناطق مختلف کرج تحت تاثیر این اقدامات عمرانی تغییرات مثبت و قابل ملاحظه ای داشته است. مدیر منطقه 7 شهرداری کرج با اشاره به عملیات عمرانی تراش و روکش آسفالت در باند جنوبی بلوار موذن (تقاطع پیروزی تا انقلاب و تقاطع رستاخیز تا جمهوری) این منطقه افزود: این عملیات با همکاری سازمان عمران و نوسازی شهرداری کرج و اداره عمران منطقه به پایان رسیده است. شریف کاظمی تناژ مصرفی در اجرای عملیات مذکور را 15 هزار و 646 تن ذکر و عنوان کرد: این عملیات با مساحت 98 هزار و 818 متر مربع انجام شده است.
وی یادآور شد: باند شمالی بلوار موذن از جهازیها تا بلوار انرژی اتمی (جاده محمودآباد) در دستور کار قرار گرفته است که تا چند هفته آینده عملیاتی می شود. این مسئول بر ضرورت پرداختن به مسائل عمران و آبادانی مناطق تاکید کرد و با بیان اینکه رسیدن به این مهم از اولويت هایی است که به جد در دستور کار شهرداری منطقه قرار دارد، گفت: سیاست گذاری در مدیریت شهری و به تبع آن در مناطق تحت پوشش نیز در راستاي تحقق این مهم است. شریف کاظمی در پایان افزود: آسفالت معابر در سال‌های اخیر رشد چشمگیر و بسیار قابل توجهی داشته که این نشان‌دهنده عزم جدی شهرداری کرج برای نهضت آسفالت و تکریم شهروندان است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود